וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מנצ'סטר יונייטד לא הרשימה, אך ניצחה 0:1 את וולבס

המארחת הרבתה להחמיץ, אך השדים האדומים היו אלה שניצחו משער של מייסון גרינווד (80) לאחר בישול של וראן בהופעת הבכורה. הקבוצה של סולשיאר שברה את השיא של ארסנל הגדולה. צפו בתקציר: טוטנהאם גברה 0:1 על ווטפורד

וולבס - מנצ'סטר יונייטד 1:0/ספורט1

המחזור השלישי בפרמיירליג יינעל הערב (ראשון) עם שלושה משחקים. במוקד טוטנהאם (עם הארי קיין בהופעת בכורה העונה בליגה) ניצחה 0:1 שלישי בשלושה מחזורים, הפעם מול ווטפורד, ומנצ'סטר יונייטד - עדיין ללא כריסטיאנו רונאלדו - שהשיגה 0:1 קשה אצל וולבס. במשחק נוסף ברנלי תארח את לידס.

שחקני מנצ'סטר יונייטד חוגגים עם מייסון גרינווד, רפאל וראן. Michael Regan, GettyImages
בישול בהופעת הבכורה. וראן ויתר השחקנים חוגגים עם גרינווד/GettyImages, Michael Regan

וולבס - מנצ'סטר יונייטד 1:0

השדים האדומים הגיעו כשברקע פסטיבל כריסטיאנו רונאלדו, שעדיין לא ערך את הופעת הבכורה המחודשת שלו. מי שכן פתחו בהרכב, היו רפאל וראן וג'יידון סאנצ'ו, שהגיעו הקיץ בקול תרועה רמה. על אף כל הרעש סביב האורחת, דווקא וולבס הייתה זו ששלטה במשחק והגיעה לאינספור מצבים מסוכנים ליד שערו של דויד דה חאה, שהיה במיטבו.

השוער הספרדי הציל שוב ושוב את חבריו מול רובן נבס, טרינקאו ורומן סייס והמארחת, שלא השכילה לכבוש - נענשה בדקה ה-80. רפאל וראן חתם בכורה חלומית עם בישול למייסון גרינווד, שמתוך הרחבה בעט כדור אותו לא הצליח השוער לגעת כמו שצריך ויונייטד יוצאת עם שלוש הנקודות. בנוסף, שברו השדים האדומים את השיא של ארסנל מ-2004 כשהגיעה ל-28 משחקי חוץ רצופים בפרמיירליג ללא הפסד.

עוד בוואלה!

לוי יהי: הארי קיין עשוי להרוויח מהסירוב של טוטנהאם למכור אותו

לכתבה המלאה
אוהדי מנצ'סטר יונייטד מניפים גזיר קרטון עם דמותו של כריסטיאנו רונאלדו. Chris Brunskill, GettyImages
באולד טראפורד מחכים לרונאלדו/GettyImages, Chris Brunskill

מהלך המשחק

דקה 3: התקפה מתפרצת של וולבס הסתיימה במסירה של אדאמה טראורה לראול חימנס, שעמד לבדו מול דה חאה אך בעט כדור חלש לגופו של השוער, שהצליח לבלום את הניסיון של המארחת.

דקה 6: טרינקאו חלף בקלילות יתרה על פני פרד, עבר גם את דה חאה וגלגל מקרוב כדור שחולץ בצורה נפלאה מהקו על ידי ארון וואן ביסאקה.

דקה 14: ראול חימנס הצליח להעביר כדור למרכז הרחבה שם חיכה ז'ואאו מוטיניו שבעט בנגיעה כדור שעלה מעל המשקוף.

דקה 63: עוד מתפרצת של וולבס כמעט הסתיימה בשער: אדאמה טראורה העביר כדור רוחב לטרינקאו, שלא הצליח לבעוט כמו שצריך ושוב פספס הזדמנות גדולה.

דקה 70: דויד דה חאה שוב מציל את השדים האדומים: הספרדי עצר נגיחה מקרוב של רומן סייס, ואז סיפק עוד הצלה מהשוויצרי, שעט על הריבאונד.

דקה 80: גול! מנצ'סטר יונייטד עולה ל-0:1: רפאל וראן עם בישול בהופעת הבכורה, מצא את מייסון גרינווד ברחבה וזה כבש את הראשון של האורחת.

שחקני טוטנהאם חוגגים עם יונג-מין סון. רויטרס
חוגגים שער עם קצת מזל/רויטרס

טוטנהאם - ווטפורד 0:1

התרנגולים, עם הארי קיין בהופעה ראשונה מאז שהודיע שהוא נשאר בקבוצה, השיגו ניצחון שלישי בשלושה מחזורים ויוצאים אל פגרת הנבחרות עם יחס שערים 0:3 וכמובן שלוש תוצאות 0:1. הפעם מי שהעניק לטוטנהאם את הניצחון היה יונג-מין סון, שבדקה ה-42 הגביה כדור חופשי משמאל, שעבר בין כל שחקני ההגנה, חלף גם על פני השוער דניאל בכמן והלך פנימה.

טוטנהאם - ווטפורד 0:1/ספורט1

צפו בתיקו בין ברנלי לבין לידס

ברנלי - לידס 1:1/ספורט1

משחק נוסף

ברנלי - לידס 1:1
לברנלי: כריס ווד (61), ללידס: פטריק במפורד (86)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully