וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליגיונרים: שון וייסמן כבש והורחק, שער גם לביברס נאתכו

חלוץ ויאדוליד חגג שער בכורה וספג אדום מוקדם ב-0:2 על לוגו, קשר פרטיזן הבקיע ב-0:4 על רדניצ'קי. הפסד לעבדה באולד פירם, דסה חטף חמישייה מאייאקס, צפו בשער הביזארי של קלאב ברוז'

גנט- קלאב ברוז' 1:6/ספורט1

ליאל עבדה שיחק היום (ראשון) 86 דקות בהפסד של סלטיק 1:0 לריינג'רס באייברוקס במחזור הרביעי בסקוטלנד. החלוץ הישראלי פתח בהרכב במשחק האולד פירם הראשון שלו - הדרבי הגדול של גלזגו וסקוטלנד כולה, אבל קבוצתו ירדה מנוצחת והוא לא הצליח להיות אפקטיבי. בלם נבחרת שבדיה, פיליפ הלאנדר, כבש את השער היחיד במשחק בדקה ה-66 ולמרות לחץ של סלטיק בדקות הסיום, התוצאה נותרה בעינה. ניר ביטון ישב על הספסל של המפסידה ולא שותף.

* בליגה השנייה בספרד, שון וייסמן כבש את השער הראשון שלו העונה וגם הורחק ב-0:2 של ויאדוליד בחוץ מול לוגו. רוקה מסה שלח לישראלי כדור עומק מצוין, והחלוץ בעט נהדר לפינה התחתונה בדקה ה-11. עם זאת, הערב של וייסמן הסתיים בשלב מוקדם מאוד לאחר שספג כרטיס אדום בדקה ה-38. חוסלו החמיץ פנדל עבור המארחת, טוני חתם בדקה ה-53.

שחקן סלטיק ליאל עבדה. Ian MacNicol, GettyImages
הפסד במשחק יוקרתי. עבדה/GettyImages, Ian MacNicol

* ביברס נאתכו מגיע חם למשחקי הנבחרת אחרי שכבש את שערו הרביעי העונה בליגה הסרבית, ב-0:4 הביתי של פרטיזן בלגרד על רדניצ'קי ניש. ריקרדו גומש, שהבקיע צמד במחצית הראשונה, פרגן לקפטן נבחרת ישראל שזכה לגלגל לרשת החשופה בדקה ה-63 את השער השלישי במשחק. נאתכו הוחלף בדקה ה-69 ומיד לאחר מכן נמניה יוביץ' חתם את התוצאה. פרטיזן מושלמת בפסגה אחרי שישה משחקים עם הפרש שערים 1:22.

עוד בוואלה!

כך הוא השתווה לאלון מזרחי: ערן זהבי הגיע ל-334 שערים בקריירה, ויש שיאים בדרך

לכתבה המלאה

צפו בשער של ביברס נאתכו

* אחרי שהבטיחו את מקומם בשלב הבתים של ליגת האלופות, שם יפגשו כמו בשנה שעברה את ריאל מדריד ואינטר, שחטאר דונייצק ומנור סולומון התארחו אצל מינאי ונעצרו ב-1:1 מפתיע. הישראלי פתח בהרכב וקבוצתו נקלעה לחסרון מספרי כבר בדקה ה-15 אחרי הרחקתו של מרלון. עם זאת, האורחת הוליכה בהפסקה אחרי שלאסינה טראורה דייק מהנקודה הלבנה. סולומון הוחלף בדקה ה-69, וכעבור שבע דקות כבש רוסטם אחמדזדה את שער השוויון שקבע חלוקת נקודות מפתיעה. אחרי שישה מחזורים, הכתומים מדורגים במקום השני, שלוש נקודות מאחורי האלופה והמוליכה דינמו קייב.

* ויטסה של אלי דסה התארחה אצל האלופה אייאקס במסגרת הליגה ההולנדית וחוותה ערב אותו היא תרצה לשכוח כמה שיותר מהר. המגן הישראלי שותף ל-90 דקות ב-0:5 המהדהד של המארחת, כאשר הקבוצה של דסה המשיכה בפתיחת העונה הצולעת בליגה. אחרי שלושה מחזורים, ויטסה מחזיקה במאזן של ניצחון, שני הפסדים, ומאזן שערים שלילי של 8:1.

אייאקס - ויטסה 0:5/ספורט1

* ליאור רפאלוב שיחק 85 דקות בהפסדה של אנדרלכט 1:0 בחוץ לגנק. איקה אוגבו, שנרכש מצ'לסי בשבוע שעבר, כבש בבכורה שלו בדקה ה-87, חמש דקות לאחר שנכנס. אנדרלכט עם שבע נקודות אחרי חמישה מחזורים במקום ה-12 בליגה הבלגית.

* גנט של יונס מלדה הדהימה את האלופה קלאב ברוז' עם 1:6. החלוץ הישראלי עלה מהספסל בדקה ה-70 כשהתוצאה הייתה 1:5, והוא ראה כעבור תשע דקות את שוער המפסידה, סימון מיניולה, סופג שער עצמי אומלל שחתם את תוצאת המשחק.

* מאוויס צ'יבוטה שיחק 37 דקות כמחליף בניצחונה של לודוגורץ 1:3 בחוץ על פירין. קבוצתו מושלמת בליגה הבולגרית אחרי ארבעה משחקים, אבל נמצאת במקום השני ובפיגור נקודה מסלביה סופיה ששיחקה פעמיים יותר.

* אחרי שפתח בהפסד לאלפסבורג בשל הרחקתו של השוער הראשון ג'וסטין ביילו, אופיר מרציאנו חזר אל הספסל של פיינורד בהפסד החוץ 3:1 לאוטרכט. השוער הישראלי עדיין מחכה לדקות ראשונות בליגה ההולנדית.

* יהב גורפינקל לא שותף בניצחונה של נורשפינג 0:3 על אוסטרסונד. קבוצתו במקום החמישי בליגה השבדית, עם 26 נקודות אחרי 17 מחזורים.

* אדמירה, אותה מאמן אנדי הרצוג, נפרדה ב-1:1 מול שטורם גראץ במסגרת הליגה האוסטרית. ג'וזף גנדה נכנס כמחליף בדקה ה-66, בעוד עילאי אלמקייס הפצוע נותר מחוץ לסגל.

* בליגה הפולנית, ויסלה קרקוב, ללא דור חוגי שנותר מחוץ לסגל, גברה 0:1 על האלופה לגיה ורשה. אצל המפסידה פתח ג'ואל אבו חנא, שהשלים 90 דקות וספג כרטיס צהוב.

* סינטאיהו סלליך שיחק 24 דקות בתבוסה הביתית של גנצ'לרבירלי 3:0 למאניסה בליגה הטורקית השנייה. גנצ'לר עם נקודה בלבד בשלושה מחזורים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully