וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זהבי יישאר החלוץ הבכיר? בהולנד מנסים לשכוח מההחמצה: "גול עם חותמת שלו"

בתקשורת ההולנדית העניקו ציונים טובים לישראלי אחרי כרונינגן: "היה אי שביעות רצון ממנו בשבועות האחרונים, אבל הוא סבל מחוסר מזל". לוק דה יונג ומוסטפה מוחמד המצרי לא יצטרפו לפ.ס.וו

תקציר: פ.ס.וו איינדהובן - כרונינגן 2:5 (ערן זהבי השווה את שיא הכיבושים של אלון מזרחי)/ספורט1

בזמן שבישראל ציינו אמש (שבת) את שערו ה-334 של ערן זהבי בקריירה ואת השוואת שיא הכיבושים של אלון מזרחי, בהולנד עדיין מנסים לשכוח מההחמצה הגדולה שלו בפלייאוף העלייה לליגת האלופות מול בנפיקה ליסבון.

בבוקר שאחרי הניצחון 2:5 של פ.ס.וו איינדהובן על כרונינגן, ציינו באתר ההולנדי "ווטבול פרימר" ש"זהבי אמנם כבש, אבל עוד לא כיפר על הפספוס הגדול מול בנפיקה". יחד עם זאת, קיבל זהבי ציון 7 על 82 הדקות שלו על כר הדשא - הציון השלישי הכי גבוה בקבוצה.

גם באתרים אחרים קיבל זהבי ציונים גבוהים של 6.5 ומעלה, וכתב ED ריק אלפרינק ציין: "היה אי שביעות רצון מהיכולת שלו בשבועות האחרונים. בפ.ס.וו מצפים מהחלוץ הבכיר להבקיע שערים, אבל זהבי סבל מחוסר מזל לאחרונה. הוא עדיין כל הזמן בתנועה, ואחרי השער הזה, הוא מרגיש שוב כמו מצוין. זה היה גול עם חותמת של ערן זהבי".

שחקן פ.ס.וו איינדהובן ערן זהבי. Photo Prestige/Soccrates, GettyImages
בהולנד עדיין לא סלחו. זהבי/GettyImages, Photo Prestige/Soccrates

במקביל, מדווחים בהולנד שגוברים הסיכויים שזהבי יישאר החלוץ הבכיר של הקבוצה, אחרי שמועמדותו של לוק דה יונג ירדה מהפרק. הדרישות של סביליה עבור החלוץ שהיה אחד מכוכבי פ.ס.וו בעשור הקודם גבוהות, ורוג'ר שמידט הבהיר אמש שהוא לא יחזור לקבוצה בעונה הקרובה. גם החלוץ המצרי מוסטפה מוחמד, לא צפוי להגיע לפי ריק אלפרינק, וכעת המועמד הרלוונטי היחיד מבין אלו שהוזכרו בתקשורת המקומית, הוא מרגים ברישה מרד בול בול זלצבורג.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully