וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל תל אביב מחכה לתשובה סופית מגרופר. מחמאות לשטקוס, רוזה ואזולאי

29.8.2021 / 6:40

האדומים ממתינים להתפתחויות עם המגן השמאלי כדי להגיב בהתאם בשוק, ומורידים לחץ אחרי הניצחון על אשדוד. למרות התעניינות מחו"ל: בקבוצה הבהירו לשי אליאס שאין כוונה לשחררו

תקציר: הפועל תל אביב - מ.ס אשדוד 1:2/ספורט1

1. למרות שהליגה החלה רק אתמול (שבת), הפועל תל אביב הגיעה די לחוצה למחזור הפתיחה מול מ.ס. אשדוד. היכולת הפושרת בהכנה והציפיות המחודשות בעקבות הרכש בקיץ, הגיבו את האדומים לפתיחת העונה עם הגב לקיר. אפילו שריקות הבוז של הקהל במהלך המחצית הראשונה הבהירו שקהל מצפה למשהו אחר העונה. משהו שלפחות חלק ממנו סופק במחצית השנייה.

אלמלא המחצית הראשונה האדירה של ארנסטס שטקוס, הפועל תל אביב הייתה יורדת להפסקה בפיגור וכל המשחק היה משתבש לה. אם המחצית הזאת תחזור על עצמה, משחקים ישתבשו לה בקלות בעתיד. לאורך כל השבוע קלינגר נתן לשחקנים דגשים על איך לעשות תנועה בחלק הקדמי כדי לקבל כדורים מהקשרים וכיצד לייעל את ההתקפה, אך בחצי הראשון זה לא היה הכיוון והדבירם לא יושמו. למזלו של קלינגר, שוב הוכח שהוא לא מתעקש לחינם על שטקוס כמעט בכל מועדון בו הוא עובד. השוער שזוכה לליווי צמוד ממאמן השוערים ניר דוידוביץ', השאיר את האדומים במשחק, והשער של דורון ליידנר שינה את הכל. האדומים הקשו על חניכיו של בן שמעון במרכז השדה, דן איינבינדר בפעולות הקטנות החכמות ובעמידה טקטית נכונה סגרו להם את המשחק בין הקויום ותסכלו את שחקני אשדוד, שחלקם הרימו ידיים.

ארנסטס שטקוס שוער הפועל תל אביב. דני מרון
אם לא הוא, הכל היה משתבש. שטקוס/דני מרון

2. פארליי רוזה שעלה חד מהספסל, זכה למחמאות מהצוות המקצועי בסיום. לא תמיד אפשר לדעת איך לאכול את החלוץ הברזילאי שהגיע מהפועל באר שבע: לצד יכולות גבוהות, לאורך הקריירה המספרים שלו רעים. יש קשרים אחוריים עם יותר מ-19 השערים שלו בתשע השנים האחרונות. ועדיין, ניר קלינגר זיהה בו משהו והימר עליו כשחקן משמעותי בחלק הקדמי של האדומים. מי שנכנס לעניינים הוא שלומי אזולאי הקשר, שמתחיל להראות את האיכויות שלו. הפועל תל אביב שונה מאשדוד בה אזולאי שיחק. לאזולאי יש פחות שחקנים לתת להם כדורי עומק והוא מתחיל להתאים את עצמו לסיטואציה.

עידן ורד עדיין יותר מדי רוצה את השער הראשון, אך ברמת הנתונים, גם אתמול הוא עבד יותר מכל שחקן אחר על המגרש. מוחמד טראורה סבל ממחצית ראשונה רעה בה הפסיד לא מעט מאבקים, אך נתן חצי שני טוב ואילו שלומי אזולאי החלוץ הוא אולי שחקן ההתקפה הכי משמעותי של האדומים. לוסיו עבד על המגרש, אך עדיין לא נותן את מה שקלינגר מצפה ממנו.

נאור סבג שחקן מ.ס. אשדוד מול עידן ורד שחקן הפועל תל אביב. דני מרון
עדיין רוצה יותר מדי. עידן ורד, מימין/דני מרון

3. זה בסך הכל מחזור ראשון וגם בו הפועל תל אביב נראתה לא טוב במחצית הראשונה, אבל בסטנדרטים של המועדון בשנים האחרונות, ניצחון במחזור הפתיחה הוא משמעותי מאוד. עכשיו האדומים יכולים להוריד קצת לחץ ולצאת לפגרה עם חיוך.

seperator

4. סיאנדה קולו תורגל בהרכב באימון המסכם אותו ערך עם סיכות לראשו זכר לפציעה במשחק נגד מכבי חיפה, אולם בבמועדון החליטו ביום המשחק שלא לקחת סיכון איתו ולהחזירו רק לאחר הפגרה. לא ברור עדיין האם הקבוצה תתחזק בשחקן נוסף עד לסיום החלון, אבל מה שבטוח הוא שבמועדון ימתינו עוד מספר ימים לראות מה הסטטוס של דני גרופר. אם המגן לא יימכר או יגיע להבנות על חוזה חדש, בקבוצה יחלו במגעים לצירוף מגן שמאלי אחר במקומו. שי אליאס זוכה להתעניינות מחו"ל לקראת סיום החלון. אך בקבוצה הבהירו כי לא ישוחרר אלא אם תגיע הצעה יוצאת דופן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully