וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טועמה על צעירי הפועל תל אביב: "זה לא איתות". בן שמעון: "היינו טובים יותר"

עודכן לאחרונה: 28.8.2021 / 22:56

עוזר מאמן האדומים התייחס לצעירים שבלטו, ליידנר: "רוצים לרצות את האוהדים". מאמן אשדוד: "אנחנו עוד נתחזק ובקרוב". 48 דו"חות חולקו על אי עטיית מסיכה

שמחה בהפועל תל אביב אחרי ה-1:2 על מ.ס. אשדוד הערב (שבת) במחזור הפתיחה של עונת 2021/22 בליגת העל. דורון ליידנר (59) ואופק ביטון (88) כבשו לזכות האדומים, עוז בילו רק צימק בדקה ה-90, אבל זה לא הספיק לקבוצה של רן בן שמעון. המשטרה הודיעה שחילקה 48 דו"חות על אי עטיית מסיכה בבלומפילד במהלך המשחק הערב.

סלים טועמה עוזר מאמן הפועל תל אביב. דני מרון
"ניר חסר מאוד לקבוצה". טועמה/דני מרון

עוזר מאמן הפועל תל אביב סלים טועמה, שעמד על הקווים בשל הרחקתו של ניר קלינגר, סיכם ואמר: "אין ספק שניר חסר מאוד לקבוצה, בטח על הקווים, אבל סוף סוף אחרי שבע שנים שהפועל תל אביב לא ראתה ניצחון במחזור הראשון בליגה, היא עשתה את זה. היה חשוב מאוד לפתוח ברגל ימין, ונקווה שנמשיך ככה". טועמה הוסיף: "אנחנו עדיין במחזור ראשון, אני לא חושב שיש לחץ. לא פתחנו טוב את המחצית הראשונה ובמחצית השנייה עשינו כל מיני שינויים ונראינו טוב יותר. אני שמח שעשינו את זה, ושאנחנו יוצאים לפגרה בנחת".

על הצעירים: "אין שום איתות. ניר בנה את הסגל כמו שצריך, בצורה מאוד מאוזנת עם ותיקים וצעירים. אי אפשר לבנות רק על הוותיקים, אלא גם על הצעירים שעושים את העבודה בצורה טובה מאוד. יש לנו עונה ארוכה וכולם ישחקו, מי שיהיה טוב בזמן נתון יהיה בהרכב".

דורון ליידנר שכבש את השער הראשון הוסיף: "היה חשוב לפתוח את העונה עם ניצחון אחרי הרבה זמן שלא עשינו את זה. לא חושב שהעברתי מסר לניר, אני משחק כדי להיות טוב. המסר הוא שאנחנו מחוברים, משחקים טוב ורוצים להמשיך ככה. אנחנו תמיד מקווים לשחק כמה שיותר התקפי, הפועל תל אביב תמיד הייתה בטופ של הכדורגל, ואנחנו מנסים לרצות את האוהדים".

עוד בוואלה!

הפועל תל אביב ניצחה 1:2 את מ.ס. אשדוד

לכתבה המלאה
רן בן שמעון מאמן מ.ס. אשדוד. דני מרון
"קיבלנו שער בלי שום קשר למשחק". בן שמעון/דני מרון

מאמן אשדוד רן בן שמעון נשמע מאוכזב: "היינו הקבוצה היותר טובה במגרש עד שהגול שספגנו. לא ידענו להתרומם מזה. שאף אחד לא יטעה, שיחקנו יותר טוב, היינו הקבוצה העדיפה וקיבלנו גול בלי קשר למהלך המשחק, אבל לפעמים לא מספיק טוב להיות קבוצה טובה. היינו צריכים לגמור את המשחק עם ההזדמנויות שהיו לנו. אני חושב שגם החילופים לא עזרו לנו".

בן שמעון אופטימי למרות ההפסד: "אין לי ספק שאשדוד תתחזק, ובקרוב. הרמה של כל הליגה למעט מכבי חיפה היא מאוד קרובה ומאוד דומה. הליגה תוכרע על הדברים הקטנים, אין לי ספק שאנחנו לא פחות טובים מהפועל תל אביב. נצא עכשיו לפגרה, נארגן את השורות ונחזור חזקים יותר. חיזוק יבוא מבחוץ לקבוצה. קשה מאוד להביא שחקנים הקיץ, גם בגלל הקורונה וגם בגלל דברים אחרים. יש לנו קבוצה טובה ויציבה. גם שנה שעברה התחלנו בהפסד".

שוער אשדוד יואב ג'רפי הוסיף: "אם היינו טיפה יותר חדים בסיומת, יכולנו לנצח. אנחנו מאוכזבים מהתוצאה, אבל ממשיכים קדימה. אין ספק שעשינו עונה היסטורית בעונה שעברה, אבל היום היה חסר לנו הגול בחלק האחרון. יגיע עוד חיזוק וניראה הרבה יותר טוב".

ביום ראשון יתקיימו שלושה משחקים נוספים בליגת העל: בני סכנין תארח את מכבי תל אביב, הפועל חדרה את מכבי חיפה ובית"ר ירושלים את הפועל באר שבע.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully