וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מסי יערוך בכורה, גם ניימאר ואמבפה בסגל פריז סן ז'רמן לריימס

עודכן לאחרונה: 28.8.2021 / 16:04

פוצ'טינו אישר כי השלושה יעמדו לרשותו מול הקבוצה של ראיקוביץ', אך סייג: "נראה לגבי ההרכב". לגבי החלוץ הצרפתי הוסיף: "הוא לא אמר לי שהוא רוצה לעזוב"

ליאונל מסי שחקן פריז סן ז'רמן נפגש עם סרחיו ראמוס/מתוך האינסטגרם של פריז סן ז'רמן

19 ימים לאחר שהצטרף רשמית לפריז סן ז'רמן, הרגע לו חיכו בעיר האורות יגיע מחר (ראשון, 21:45) כאשר ליאונל מסי יערוך את הופעת הבכורה הרשמית שלו במדי סגנית אלופת צרפת. גם ניימאר אמור לשחק לראשונה העונה וקיליאן אמבפה נכלל אף הוא בסגל, כפי שאישר היום המאמן מאוריסיו פוצ'טינו במסיבת העיתונאים לקראת המשחק. היריבה ממול תהיה ריימס של אוסקר גרסיה פרדראג ראיקוביץ', שתקווה להתמודד עד כמה שאפשר עם המכונה שנבנתה בבירת צרפת.

השאלה המסקרנת היא האם השלושה יפתחו יחד בהרכב וייצרו טריו קדמי אימתני, שכן הצמד הדרום אמריקאי לא שיחק מעל חודש וחצי וסביב אמבפה מרחף מבול הדיווחים על כך שהוא בדרך לריאל מדריד. בכל אופן, אמבפה התאמן היום כרגיל ואפילו התחבק עם לאורנדו, המנהל המקצועי שנכח באימון, ולאור העובדה שהוא כשיר לחלוטין והיה מעורב בשערים בכל אחד משלושת המחזורים הראשונים בליגה, כל עוד הוא שייך לפריז סן ז'רמן אין סיבה נראית לעין שפוצ'טינו לא ישתמש בו.

קיליאן אמבפה עם לאונרדו באימון פריז סן ז'רמן. FRANCK FIFE/AFP, GettyImages
מתחבק עם לאונרדו בפעם האחרונה? אמבפה/GettyImages, FRANCK FIFE/AFP

"הם עשו אימון טוב ובוודאות יהיו בסגל, אבל עדיין לא ידוע לנו אם יוכלו לשחק מהפתיחה", אמר פוצ'טינו בנוגע לשלושת הכוכבים. "אנחנו צריכים לבדוק אם מסי יכול לפתוח בהרכב, זה נורמלי שהעניין הזה בספק. לליאו יש המון מוטיבציה. בדרך כלל אין לי ציפיות גדולות משחקנים חדשים, אני מנסה להכיר אותם ביום-יום. הוא מקצוען אמיתי שמתרגל מהר מאוד לחבריו החדשים ולמועדון החדש. הליגה הצרפתית קצת יותר פתוחה בהתקפות מעבר ואנחנו אוהבים להחזיק בכדור, זה סגנון משחק שהוא מכיר". לגבי עזיבה אפשרית של אמבפה, המאמן הוסיף: "ראשי המועדון כבר התייחסו לנושא הזה. הוא לא אמר לי שהוא רוצה לעזוב".

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא
ליאונל מסי באימון פריז סן ז'רמן. FRANCK FIFE/AFP, GettyImages
עשוי לעלות בהרכב לראשונה. מסי/GettyImages, FRANCK FIFE/AFP

פריז סן ז'רמן תמשיך להופיע ללא סרחיו ראמוס, מאורו איקרדי וחואן ברנאט הפצועים, כאשר לגבי האחרון פוצ'טינו ציין כי ההחלמה מתקדמת בקצב טוב והוא עשוי לחזור לשחק בקרוב. מי שעדיין מחכה לדקות בכורה הוא שוער הרכש ג'אנלואיג'י דונארומה, שמתחרה על אפודת השוער הראשון עם קיילור נבאס המצוין. המאמן דיבר על התחרות בין השניים: "כל השחקנים בסגל יקבלו את ההזדמנות לשחק. נראה מי ראוי לכך יותר. האפשרות שדונארומה יפתח קיימת בדיוק כמו במקרה של שאר השחקנים. נבדוק את היכולת שלו ונחליט אם הוא ראוי לשחק".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully