וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"עד מחר": ריאל מדריד הציבה אולטימטום לפריז סן ז'רמן וקיליאן אמבפה

בצרפת דווח כי הפריזאים לא התייחסו להצעה האחרונה על אמבפה ומחכים שהבלאנקוס יעלו את הסכום, אך הספרדים הבהירו: אם לא יהיה סיכום ביממה הקרובה, נרד מהעסקה. אמבפה הגיע לאימון

ליאונל מסי שחקן פריז סן ז'רמן נפגש עם סרחיו ראמוס/מתוך האינסטגרם של פריז סן ז'רמן

ברחבי אירופה היו בטוחים שהחדשות המרעישות אתמול (שישי) יגיעו מבירת ספרד מדריד, אך דווקא כריסטיאנו רונאלדו היה זה שגנב את ההצגה עם החזרה שלו למנצ'סטר יונייטד, ובינתיים קיליאן אמבפה עוד לא הצטרף לריאל מדריד. לפי הפרסומים בצרפת, אפילו לא התנהל משא ומתן בין פריז סן ז'רמן לבלאנקוס אתמול, והקבוצה מעיר האורות לא ממהרת לשחרר את החלוץ.

ב"ל'אקיפ" טוענים כי בפריז סן ז'רמן חשבו שהצעתה השנייה של ריאל מדריד - 170 מיליון יורו + 10 מיליון בבונוסים - כלל לא ראויה לדיון. בעיתון הצרפתי דווח כי המנהל המקצועי לאונרדו אמר לאמבפה שהוא מעוניין להשאירו למרות המאמצים של ריאל מדריד להחתים אותו, אולם יחד עם זאת, הצעה שלישית מצדה של הקבוצה הספרדית, כזו שתכלול סכום משודרג, עשויה לשנות את תמונת המצב.

עושה רושם כי פריז סן ז'רמן בעיקר מנסה להוציא תמורה כספית גדולה ככל האפשר מהעסקה, אך במדריד לא מוכנים שיסחטו אותם בצורה כזו: באתר "לה פריזיאן" נכתב כי ריאל הודיעה בבירור לפריזאים שאם לא יושג סיכום עד מחר בסוף היום, הם יוותרו על צירופו של אמבפה בחלון ההעברות הנוכחי, שכידוע ייסגר בעוד ימים ספורים.

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - כעת במבצע מיוחד

בשיתוף נומייר פלוס
שחקן פריז סן ז'רמן, קיליאן אמבפה. רויטרס
פריז סן ז'רמן תיכנע לאולטימטום? אמבפה/רויטרס

בינתיים, אמבפה התייצב לאימון פריז סן ז'רמן כרגיל היום, בצל השמועות על עתידו, כשהקבוצה מעיר האורות מתכוננת למשחק הליגה מחר ריימס, שבו ליאונל מסי צפוי לערוך את הופעת הבכורה שלו. גם לאונרדו נכח באימון בעצמו ואף ניגש לחבק מספר שחקנים, ביניהם אשרף חכימי, ג'אנלואיג'י דונארומה וקיילור נבאס.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully