וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הולאנד במקום אמבפה: פריז סן ז'רמן מנסה מהלך מפתיע

עודכן לאחרונה: 27.8.2021 / 18:27

בבריטניה דווח כי הפריזאים בדקו אפשרות להחתים את הנורבגי במקום הצרפתי, שצפוי ללבוש את החולצה מספר 5 בריאל ועשוי להיות מוצג לפני המשחק נגד סלטה. הזאר בדרך החוצה?

תקציר: ריאל מדריד - מילאן 0:0/ספורט1

אם חלון ההעברות הנוכחי לא היה מסעיר מספיק, עם המעבר של ליאונל מסי מברצלונה לפריז סן ז'רמן והעזיבה המסתמנת של כריסטיאנו רונאלדו את יובנטוס לטובת מנצ'סטר סיטי, עסקת ענק נוספת מתקרבת: קיליאן אמבפה צפוי לחתום בריאל מדריד. ייתכן מאוד שההודעה רשמית על כך תצא כבר היום (שישי), אך בינתיים, בזמן שהבלאנקוס סוגרים את הפרטים האחרונים עם פריז סן ז'רמן, נביא לכם כאן את כל העדכונים על הכוכב החדש שאמור לנחות בליגה הספרדית.

18:25: המנהל המקצועי של פריז סן ז'רמן, לאונרדו, בהתייחסות נוספת להעברת אמבפה לריאל מדריד: "שוד דבר לא השתנה ביומיים האחרונים. הסיטואציה זהה". עם זאת, בספרד דווח שריאל מדריד עשויה לשחרר את אדן הזאר, מרקו אסנסיו וגם את רודריגו בעקבות צירופו הצפוי של הצרפתי. מנגד, סוכן העל מינו ראיולה ממשיך לנסות לדחוף את ארלינג הולאנד לפריז סן ז'רמן, גם על פי העיתונאי הבכיר פבריציו רומנו.

14:17: ב"טלגרף" הבריטי פורסם כי פריז סן ז'רמן ניסתה להרעיד את העולם פעם נוספת ובדקה עם מינו ראיולה את האפשרות לצרף את ארלינג הולאנד במקומו של אמבפה. יחד עם זאת, נראה שהנורבגי בכל זאת יישאר בבורוסיה דורטמונד השנה.

11:58: ב"רדיו קופה" טוענים שפריז סן ז'רמן מחכה למצוא מחליף עבור הכוכב הצרפתי שלה, כדי לאשר סופית את עזיבתו לריאל מדריד.

פריז סן ז'רמן ניסתה להנחית את הולאנד במקום אמבפה

11:43: על פי ה"אס", אמבפה ילבש בריאל את החולצה מספר 5, שהייתה שייכת לרפאל וראן עד לאחרונה ונלבשה בעבר על ידי זינדין זידאן הגדול. שתי אופציות נוספות הן 19, המספר היחיד שפנוי כרגע, ו-23 שאותו פרלאן מנדי מוכן לפנות לבן ארצו.

10:16: בספרד מדווחים כי ריאל מדריד בוחנת שני תאריכים אפשריים להצגתו של אמבפה. האחת היא ב-9/10 בספטמבר במתחם פתוח בוולדבבאס, השנייה היא לפני משחק הליגה נגד סלטה ויגו בסנטיאגו ברנבאו ב-11 בחודש.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו

תאריכי ההצגה האפשריים של אמבפה

שער אס לקראת המעבר של קיליאן אמבפה לריאל מדריד. AS, אתר רשמי
שער ה"אס" לקראת החתימה של אמבפה בריאל מדריד/אתר רשמי, AS

7:40: בשער ה"ל'אקיפ" הבוקר: "אמבפה מתדפק על דלתות ריאל מדריד".

7:02 - ב"מארקה" ממתינים בהתרגשות להתפתחויות וכתבו הבוקר: "הגלאקטיקו החדש. פלורנטינו פרס הצהיר כבר מזמן שהחתמת אמבפה עומדת בראש סדר העדיפויות. זה היה מאוד קשה, אבל שנים של ניסיונות, הצירוף שלו הולך להפוך למציאות. אמבפה יהיה הגלאקטיקו שיחזיר את ההתרגשות לאוהדי ריאל מדריד, אחרי הרבה זמן ללא החתמה נוצצת".

1:56: חשבתם שפריז סן ז'רמן תסתפק בסגל המפלצתי שלה אחרי עזיבת אמבפה? תחשבו שנית. על פי ESPN, ברגע שעסקת אמבפה תיסגר, הפריזאים מתכוונים לרכוש את רישרליסון מאברטון וסוכניו של הברזילאים כבר נמצאים בצרפת לקראת תחילת המגעים.

ריאל חוששת מתחרות מול קבוצות הפרמיירליג

1:26: מקורביו של אמבפה הבהירו כי במקרה שהעסקה לא תצא לפועל והכוכב יישאר בפריז סן ז'רמן, הוא ייתן את המקסימום ולא "יעשה צרות" למועדון.

1:00: ב"ל'אקיפ" טוענים הלילה שאם תידרש הצעה שלישית ומשודרגת כדי להשיג את אמבפה, ריאל מדריד לא תהיה מוכנה להעלות משמעותית את הסכום שכבר הציעה עבורו - 170 מיליון יורו ועוד 10 בבונוסים. בנוסף, גורמים במדריד הסבירו לעיתון הצרפתי שהסיבה לכך שריאל מוכנה לשלם סכום בן תשע ספרות כעת במקום לנסות ולצרף את החלוץ בחינם בעוד עונה, היא החשש מפני תחרות מצד קבוצות הפרמיירליג.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully