וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"מעמודי התווך של הצלחת ויטסה": דסה זכה למחמאות

עודכן לאחרונה: 27.8.2021 / 11:47

המגן הימני קיבל את הקרדיט לו הוא ראוי אחרי שני הבישולים בגומלין נגד אנדרלכט. מנגד, רפאלוב ספג ביקורת: "איפה הוא היה?", שאלו בבלגיה

תקציר: ויטסה - אנדרלכט 1:2/ספורט1

אלי דסה וליאור רפאלוב מילאו תפקידי מפתח במפגש הכפול בין ויטסה ארנהם לאנדרלכט, שהסתיים אמש (חמישי) בהעפלה של ההולנדים לשלב הבתים בקונפרנס ליג. מגן נבחרת ישראל, שכבש שער אדיר במשחק הראשון, בישל את שני השערים בניצחון 1:2 בגומלין, בעוד הקשר אמנם מצא את הרשת בשני המשחקים ודאג לצמק אתמול, אך עמד במוקד בעקבות החמצת פנדל קריטית בסיום המפגש בבלגיה.

הבוקר דסה זכה לקרדיט בתקשורת ההולנדית: באתר "Voetbal International" הזכירו אותו יחד עם מקס ויטק ומאטוש ברו בתור "עמודי התווך של ההצלחה האירופית של ויטסה". במהלך הקיץ נראה היה שהמגן עומד לעזוב את ויטסה, אך בסופו של דבר הוא שיחק תפקיד מפתח בחזרה של הצהובים-שחורים לשלב בתים אירופה לראשונה מאז עונת 2016/17.

אלי דסה שחקן ויטסה. ANP Sport, GettyImages
מעמודי התווך של הצלחת ויטסה. אלי דסה/GettyImages, ANP Sport

מנגד, רפאלוב שוב היה בין השחקנים שספגו ביקורת באנדרלכט, שלא תשחק באירופה זו העונה השלישית ברציפות. "איפה רפאלוב היה אמש?", שאלו היום בבלגיה וקטלו את הקבוצה: "זה הכישלון הגדול ביותר של אנדרלכט בעידן הנוכחי. אסון ספורטיבי".

אגב, מי שנכח במשחק בארנהיים והצטלם עם שני השחקנים בסיום המשחק הוא ערן זהבי, שחווה בעצמו הדחה כואבת יומיים לפני כן במדי פ.ס.וו איינדהובן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully