וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דסה בישל פעמיים, ויטסה הדיחה את אנדרלכט ורפאלוב שכבש

עודכן לאחרונה: 26.8.2021 / 23:58

המגן בלט ב-1:2 של ההולנדים שהעפילו לבתים של הקונפרנס ליג, קשר הבלגים צימק והודח. עבדה בישל עבור סלטיק, מרציאנו ופיינורד העפילו למרות הפסד

תקציר: ויטסה - אנדרלכט 1:2/ספורט1

לצד הנציגות הישראליות, גם כמה מהליגיונרים הבכירים של הכדורגל הישראלי נאבקו על הכרטיסים לשלב הבתים של הליגה האירופית והקונפרנס ליג.

* שבוע לאחר ה-3:3 הדרמטי, בו אלי דסה כבש וליאור רפאלוב החמיץ פנדל בתוספת הזמן, ויטסה מוליכה 1:2 על אנדרלכט בגומלין פלייאוף הקונפרנס ליג. המגן בישל בדקה הרביעית למקסימיליאן ויטק את שער היתרון של ההולנדים, וארבע דקות מפתיחת המחצית השנייה דסה בישל פעם נוספת לוויטק. בדקה ה-81, רפאלוב כבש מטווח קרוב וצימק עבור הבלגים. שני הליגיונרים 90 דקות, ודסה יצא עם הכרטיס לשלב הבתים אחרי 4:5 בסכיום שני המשחקים.

אלי דסה חוגג עם מקסימיליאן ויטק. Erwin Spek/Soccrates, GettyImages
שיתפו פעולה לשני שערים. אלי דסה ומקסימיליאן ויטק/GettyImages, Erwin Spek/Soccrates

* במוקדמות הליגה האירופית, סלטיק וליאל עבדה התארחו אצל אלקמאר בגומלין של הפלייאוף והעפילו למרות הפסד 2:1. הסקוטים ניצחו 0:2 את המשחק הראשון ובביתם, ואת משחק החוץ הם החלו בצורה נהדרת, כאשר עבדה בישל לקיוגו פורוהאשי כבר בדקה השלישית. עם זאת, המארחת הצליחה להפוך את התוצאה עוד במחצית הראשונה בזכות שער של זקריה אבוחלל (6) ועצמי של קרל סטרפלט (26). כאמור, הסקוטים העפילו לשלב הבתים, בעוד אלקמאר נשרה לליגה האירופית. ניר ביטון לא שותף.

שחקן סלטיק ליאל עבדה. Rico Brouwer, GettyImages
עלה לליגה האירופית. ליאל עבדה/GettyImages, Rico Brouwer

* עוד בקונפרנס ליג, אופיר מרציאנו פתח בשערה של פיינורד, שהבטיחה את המקום בשלב הבתים למרות הפסד 3:1 לאלפסבורג השבדית. השוער הראשון של ההולנדים, ג'סטין ביילו, הורחק במשחק הראשון בו קבוצתו ניצחה 0:5, ולכן השוער הישראלי זכה להזדמנות לפתוח בין הקורות.

* פרטיזן בלגרד וביברס נאתכו הבטיחו את מקומם בשלב הבתים של הקונפרנס ליג בזכות 0:2 על סנטה קלרה מפורטוגל. הסרבים הפסידו 2:1 במשחק החוץ בשבוע שעבר, אך שערים של ריקרדו גומש (25) וסיניסה סאניצ'נין (27) סידרו להם 2:3 בסיכום שני המפגשים. נאתכו עלה מהספסל בדקה ה-28 בעקבות פציעה של אקס מכבי חיפה, סיידובה סומה.

* יונס מלדה לא שותף, אך גנט הבטיחה גם כן את מקומה בקונפרנס ליג בזכות 0:3 על ראקוב הפולנית, שבוע לאחר שהפסידו 1:0 במשחק הראשון.

אופיר מרציאנו, אורקון קוקצ'ו. ANP Sport, GettyImages
העפיל למרות ההפסד. אופיר מרציאנו/GettyImages, ANP Sport

* לינקולן רד אימפס עשתה היסטוריה, כאשר הפכה לקבוצה הראשונה מגיברלטר שמעפילה לשלב בתים אירופי. הקבוצה החצי מקצוענית גברה 1:3 על ריגה הלטבית לאחר הארכה והבטיחה את מקומה בבתים של הקונפרנס ליג. גם רומא העפילה לשלב הבתים של המפעל בזכות 0:3 על טרבזונספור. הקבוצה של ז'וזה מוריניו הביסה את זו של טוני וואקמה (90 דקות) בדרך ל-1:5 בסיכום שני המשחקים בזכות שערים של בריאן כריסטנטה (20), ניקולו זאניולו (65) וסטפן אל שעראווי (84).

* טוטנהאם הפסידה בשבוע שעבר 1:0 לפאסוס פריירה מפורטוגל, אך ה-0:3 שלה הערב סידר לה את הכרטיס לשלב הבתים של הקונפרנס ליג. הארי קיין, שנשאר בקבוצה אחרי סאגה ממושכת, הבקיעה את שני השערים הראשונים (35,9) בעוד ג'ובאני לו סלסו חתם (70).

* בליגה של איחוד האמירויות, אל נאסר של דיא סבע ועבדאללה חליחל הביסה 0:5 את אל אורובה. תוך שתי דקות (39,41) סבע בישל את השער השני והשלישי של קבוצתו, ובדקה ה-77 הוא הוחלף. חליחל עלה לכר הדשא בדקה ה-89.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully