וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מנור סולומון יאבד את מקומו בהרכב שחטאר? "הוא מייצר מעט מדי פעולות חיוביות"

למרות שחגג העפלה שלישית ברציפות לשלב הבתים בצ'מפיונס, הישראלי לא הרשים: "התקשה לברוח מהמלכודות". מחליפו דווקא סחט מחמאות

תקציר 1:4 של פ.ס.וו איינדהובן על קאמבור עם שער של ערן זהבי/ספורט 1

מנור סולומון חוזר לשלב הבתים של ליגת האלופות בשנה השלישית ברציפות, בתקווה שגם הפעם יספק רגעי קסם כמו השערים שכבש נגד מנצ'סטר סיטי וריאל מדריד. יחד עם זאת, אחרי ההעפלה של שחטאר דונייצק אמש (רביעי) עם 2:2 דרמטי מול מונאקו בתום הארכה, שחקן הכנף הישראלי נראה בכושר הרבה פחות טוב.

סולומון פתח אמש בהרכב של המאמן רוברטו דה זרבי, אבל הציג יכולת פושרת והוחלף בדקה ה-82 על ידי מיחאילו מודריק הצעיר, שהציג יכולת מרשימה וסחט מחמאות מדה זרבי בסיום. "אנחנו מאמינים מאוד במודריק, ובונים עליו מאוד לעונה הקרובה. בהחלט ייתכן שהוא יהיה שחקן הרכב בהמשך", אמר המאמן.

מנור סולומון, שחטאר דונייצק. Diego Souto/Quality Sport Images, GettyImages
לא בשיאו בפתיחת העונה. מנור סולומון/GettyImages, Diego Souto/Quality Sport Images

לעומת זאת, סולומון היה רחוק משיאו ובתקשורת האוקראינית ציינו זאת. "שחטאר עלתה עם המון מזל, כי הערב לא היו לה תשובות למונאקו מבחינה טקטית. טטה וסולומון קיבלו שמירות כפולות באגפים, ואף אחד מהם לא הצליח לברוח מהמלכודות", ציינו באחד האתרים.

באתר נוסף באוקראינה ציינו לרעה את סולומון ש"לא נראה טוב במיוחד מפתיחת העונה", וכתבו ש"הוא מייצר מעט מדי פעולות חיוביות בהתקפה במשחקים האחרונים".

כך או כך, סולומון ושחטאר ממתינים כעת להגרלת שלב הבתים שתיערך היום ב-19:00, כדי לדעת מי יהיו היריבות הבאות על הבמה המרכזית של הכדורגל האירופי. שחטאר תוגרל מהדרג השלישי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully