וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דאבור חוזר לסגל הנבחרת: "מי שמכיר אותי יודע שאני בעד דו קיום"

26.8.2021 / 22:47

חלוץ הופנהיים חוזר לראשונה לסגל מאז הפוסט באינסטגרם ופרסם הודעת הבהרה: "הכאב של כולם מובן לי, ננסה לאחד באמצעות הנבחרת והכדורגל". דאבור יכנס את חבריו ויפתח את ליבו לפני המשחק מול איי פארו

מונס דאבור, חלוצה של הופנהיים, זומן הערב (חמישי) לראשונה לסגל נבחרת ישראל מאז אותו פוסט שהעלה לרשת בזמן מבצע שומר חומות. הנבחרת הודיעה על כך עוד לפני פרסום הסגל מלא מחר, לקראת המשחקים במוקדמות מונדיאל 2022 מול איי פארו, אוסטריה ודנמרק.

דאבור הוציא הודעת הבהרה רשמית ואמר: "חשוב לי להבהיר את עמדתי אחת ולתמיד - אני שמח מאוד לחזור ולהיות חלק מסגל הנבחרת לקראת המשחקים הקרובים נגד איי פארו, אוסטריה ודנמרק, מחויב להצלחתה וגאה להיות חלק ממנה".

"בשבועות האחרונים הייתי בקשר עם המאמן ועם כל הגורמים המרכזיים בנבחרת ובהתאחדות והבהרתי שאני רוצה וגאה להיות בנבחרת. כל מי שמכיר אותי יודע שאני תמיד בעד סובלנות, כבוד הדדי ודו קיום ואמשיך לפעול כך. זה חשוב לי לא פחות מההצלחה על כר הדשא. הכאב של כולם מובן לי ונעשה יחד כדי לאחד מחדש באמצעות הכדורגל והנבחרת".

שחקן נבחרת ישראל מונס דאבור. GettyImages
דאבור/GettyImages

"אחת העוצמות הגדולות בנבחרת שלנו היא האפשרות לדבר יחד על הכל וכך נעשה גם בהתכנסות הקרובה כדי לבוא מאוחדים וחזקים מתמיד לאתגר", הוסיף דאבור, "אני משוכנע שרק יחד נוכל לעשות לטובת הכדורגל והחברה שלנו. החלום של כולנו כנבחרת וכאזרחי המדינה יכול להפוך למציאות".

עם ההגעה למלון באיי פארו ביום שני, יכנס דאבור את חבריו לשיחה בה יפתח את ליבו ויספר מה הוביל אותו לכתוב את הפוסט המפורסם מתקופת שומר החומות. בכך מקווים בהתאחדות לכדורגל ובנבחרת ישראל לסיים את הפרשה שהעיבה על כל החיבור בין יהודים לערבים בנבחרת".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully