וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ההתאחדות לקראת פירוק שני "המוקשים": אצילי ודאבור יוזמנו לנבחרת?

23.8.2021 / 11:30

כוכב מכבי חיפה יגבש נוסח התנצלות על חלקו בפרשת הקטינות על מנת לקבל זימון למוקדמות המונדיאל, חלוץ הופנהיים שוחח עם רוטנשטיינר ואמור לחזור לסגל אחרי פרשת הפוסט

תקציר: ויקטוריה קלן - הופנהיים 3:2/ספורט1

עומר אצילי יפגש עם ראשי ההתאחדות לכדורגל כדי לסלול את דרכו לחזרה לנבחרת ישראל לקראת ההתכנסות בשבוע הבא לפני המשחקים מול איי פארו, אוסטריה ודנמרק. מאמן נבחרת ישראל וילי רוטנשטיינר הביע רצון בפני ההתאחדות לכדורגל לזמן את אצילי לסגל וכדי להכשיר את הקרקע למהלך, הוזמן הקשר למפגש עם ראשי ההתאחדות לכדורגל שם הוא ישמע מה הוא נדרש לעשות כדי לקבל את הזימון.

ההערכה היא כי הצדדים יגבשו נוסח התנצלות על חלקו של אצילי בפרשת הקטינות ולאחר שהודעה מטעמו תצא בצורה פומבית לאור, יוכל רוטנשטיינר לזמנו כחלק מהסגל אותו אמור המאמן הלאומי לפרסם ביום שישי הקרוב. עדיין לא ברור כיצד תצא החוצה הודעת ההתנצלות.

ייתכן כי זה יהיה בהודעה של ההתאחדות לכדורגל לכלי התקשורת ויתכן כי אצילי יתבקש לפרסם אותה בעצמה ברשתות החברתיות. בכל מקרה, זה אמור לקרות ביום-יומיים הקרובים מכיוון שרוטנשטיינר צריך כאמור לפרסם את הסגל שלו בהמשך.

מרקו וראטי שחקן נבחרת איטליה מול עומר אצילי שחקן נבחרת ישראל. ברני ארדוב
הדרך לחזרה למדים הלאומיים נסללה? עומר אצילי ב-2016/ברני ארדוב

אצילי הוא לא תפוח האדמה הלוהט היחיד בסגל הנבחרת. מי שאמור גם לקבל זימון הוא מונס דאבור שכזכור נגרע מהסגל בהסכמה הדדית אחרי הפוסט שפירסם בשעתו בתקופת מבצע שומר החומות. רוטנשטיינר רוצה להחזיר את דאבור ושוחח איתו בטלפון כמה פעמים בשבועות האחרונים.

אף שליאל עבדה נמצא בכושר מצוין וקרוב לוודאי שיקבל את חולצת ההרכב לצד ערן זהבי ומנור סולומון, דאבור הוא עדיין שחקן שרוטנשטיינר מאמין בו והמאמן הלאומי רוצה אותו בסגל. בסביבתו של דאבור סיפרו בימים האחרונים כי העליהום שנעשה עליו אחרי הפוסט שפירסם עדיין טרי ולא בטוח שעיתוי החזרה לנבחרת יהיה לו קל ונוח, אבל בהתאחדות לכדורגל אמרו הבוקר שלא ידוע להם כי לדאבור יש בעיה לחזור לנבחרת ולטענתם, אם היתה לו בעיה כזו הוא בוודאי היה מביע אותה בפני רוטנשטיינר וסולל את דרכו לכך שהוא שוב לא יוזמן.

עוד בוואלה!

עוד תבוסה צורבת, הפעם במגרש המוסרי: שאלת זימונו של עומר אצילי לנבחרת ישראל

לכתבה המלאה
מונס דאבור שחקן נבחרת ישראל. דני מרון
לא בטוח שהעיתוי יהיה נוח עבורו. מונס דאבור/דני מרון

העלייה של שלוש הקבוצות הישראליות לפלייאוף הקונפרנס ליג תוביל למצב בו שחקנים רבים ישחקו בעומס משחקים גדול בתוך מספר ימים בלבד.

כך למשל בלמי הפועל באר שבע חאתם עבד אלחמיד ואיתן טיבי שתיאורטית עשויים לשחק במקבץ שיכלול את פלייאוף הקונפרנס ליג ביום חמישי הקרוב, משחק הליגה מול בית"ר ירושלים בטדי ביום ראשון, המשחק באיי פארו ביום רביעי, משחק הבית בחיפה מול אוסטריה במוצאי שבת והמשחק מול דנמרק ביום שלישי. בעקרון מי שישלים את כל מקבץ המשחקים הזה ירשום חמישה משחקים תוך 12 יום בלבד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully