וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליאור רפאלוב: "לא ישנתי טוב כל השבוע בגלל החמצת הפנדל"

עודכן לאחרונה: 26.8.2021 / 8:03

קשר אנדרלכט סיפר לפני הגומלין נגד ויטסה (20:00 בספורט4): "לפנינו המשחק הכי חשוב העונה". אלי דסה עלול להיעדר בעקבות פציעה

תקציר ה-3:3 בין אנדרלכט לוויטסה בפלייאוף הקונפרנס ליג/ספורט 1

אחד המשחקים היותר מסקרנים שייערכו הערב בפלייאוף הקונפרנס ליג (חמישי, 20:00, ישיר בספורט4) יפגיש בין ויטסה לאנדרלכט. לא מדובר במפגש מרתק רק כי מדובר בקרב בין אלי דסה לליאור רפאלוב על מקום בשלב הבתים של המפעל החדש, אלא כי אחרי 3:3 במשחק הראשון בבלגיה - באמת שהכל יכול לקרות.

כזכור, בשבוע שעבר בבריסל הבקיע אלי דסה את שערו הראשון במדי ויטסה ואילו רפאלוב יכול היה להעניק לקבוצתו 3:4 משוגע חמש דקות בתוך תוספת הזמן של המשחק, אבל לא הצליח להבקיע מ-11 מטר. גם הערב צפוי רפאלוב לפתוח וינסה להוביל את אנדרלכט לשלב הבא, בעוד דסה בספק בעקבות פציעה.

אלי דסה שחקן ויטסה ארנהיים, ליאור רפאלוב שחקן אנדרלכט. David PINTENS/BELGA MAG/AFP via Getty Images, GettyImages
ההכרעה הערב. דסה נגד רפאלוב/GettyImages, David PINTENS/BELGA MAG/AFP via Getty Images

ערב הגומלין, רפאלוב התייצב למסיבת העיתונאים של אנדרלכט והצהיר: "זה המשחק הכי חשוב העונה - מבחינה תקציבית, עבור האוהדים, עבור השחקנים הצעירים וגם בכל הקשור ליוקרה ולכבוד. יש לנו את הביטחון הנדרש ואנחנו צריכים להחזיר את המועדון הזה למפה".

כשנשאל הקשר על החמצת הפנדל עמוק בתוספת הזמן, השיב: "לא ישנתי טוב כל השבוע. אני בדרך כלל מדמיין איך ייראה הפנדל לפני שאני בועט, ואם הכדור היה נמוך בכמה סנטימטרים אז זה היה פנדל מושלם, אבל זה לא קרה. זה לא הפנדל הראשון שהחמצתי ואני יודע להתמודד עם הלחץ והציפיות. זה לא יפריע לי במשחק".

מאמנו, בלם העבר וינסנט קומפני, נשאל אם הוא חושש ששחקניו יידרשו היום לבעוט פנדלים בדו קרב שיכריע מי תעלה לשלב הבתים: "התאמנו על פנדלים ויש לי את רשימת הבועטים בראש אם נצטרך. אין על השחקנים לחץ, אם מישהו מהם יחטיא אז האחריות היא אך ורק שלי ולא שלהם".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully