וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"הדרך היחידה להחזיר את לוק דה יונג לפ.ס.וו היא למכור את ערן זהבי"

בהולנד ממשיכים לתהות האם פ.ס.וו זקוקה לשחקן בכיר נוסף בהתקפה, ורואים בזהבי לא יותר מפשרה: "לליגה הוא כנראה יספיק. עזיבה שלו עלולה לטלטל את חדר ההלבשה"

תקציר 1:4 של פ.ס.וו איינדהובן על קאמבור עם שער של ערן זהבי/ספורט 1

בהולנד ממשיכים לנתח את היום שאחרי ההדחה של פ.ס.וו איינדהובן מליגת האלופות, ותוהים האם הקבוצה צריכה להתחזק בשחקן התקפה נוסף לצד ערן זהבי, שסיפק החמצה גדולה במשחק ההדחה מול בנפיקה ליסבון.

אמש (רביעי) פורסם ב"איינדהובן דאגבלד" המקומי טור פרשנות בו הועלתה אפילו האפשרות שזהבי יעזוב את איינדהובן, כדי שהקבוצה תוכל להחזיר את לוק דה יונג שכיכב במועדון בין השנים 2014-2019.

"השיחות בין פ.ס.וו לדה יונג נמשכות מתחילת ספטמבר, כך שמדובר בעסקה לא פשוטה. לפ.ס.וו יש את ערן זהבי, חלוץ ששמידט רואה בו מכונת שערים בעקבות ההיכרות איתו מהליגה הסינית. לזהבי יהיו מספיק הזדמנויות כדי לכבוש בין 15 ל-25 שערי ליגה העונה. בשביל זה, לא צריך חלוץ כמו לוק דה יונג. הוא שם גדול מדי מכדי להגיע על תקן החלוץ השני של פ.ס.וו. לכן האופציה היחידה שאפשר להעלות על הדעת, היא למכור את ערן זהבי ולהחזיר את לוק דה יונג בתור החלוץ המוביל של הקבוצה", נכתב בטור.

שחקן פ.ס.וו איינדהובן ערן זהבי. ANP Sport, GettyImages
פ.ס.וו במלכוד. זהבי/GettyImages, ANP Sport

יחד עם זאת, הכותב סייג את דבריו וציין ש"מלבד העובדה שדה יונג מתאושש מפציעה וכשירותו מוטלת בספק, מהלך כזה עלול לטלטל את הקבוצה. מה צעד כזה יגרום לקבוצה? הרי זהבי הוא אחד המנהיגים בחדר ההלבשה. הוא נמצא ביחסים טובים עם השחקנים הצעירים, ויש לו חיבור מעולה עם מריו גצה".

האפשרות הסבירה יותר היא שפ.ס.וו תסתפק בחלוץ פחות מוכר. שחקן שהוזכר בימים האחרונים כמועמד להצטרף לקבוצה הוא חנק ורמן מהירנביין. אופציה נוספת היא שילוב הדרגתי של מקסי רומרו, שסובל מפציעות בתקופה האחרונה ואמור לחזור לסגל בקרוב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully