וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חסרת רחמים: באיירן מינכן מחצה 0:12 את ברמר בגביע

עודכן לאחרונה: 26.8.2021 / 0:32

שופו מוטינג כבש רביעייה ובישל שלושה שערים, גם מוסיאלה כיכב ואלופת הבונדסליגה דרסה באכזריות את היריבה מהליגה החמישית. אנגליה: ארסנל התפוצצה עם 0:6 על ווסט ברומיץ' בגביע הליגה, שלושער לאובמיאנג

תקציר 0:12 של באיירן מינכן על ברמר בגביע הגרמני/ספורט 1

באיירן מינכן צלחה הערב (רביעי) את הסיבוב הראשון בגביע הגרמני, עם ניצחון חסר רחמים 0:12 על ברמר הצנועה מהליגה החמישית. אלופת הבונדסליגה הסתדרה ללא רוברט לבנדובסקי, מנואל נוייר ולאון גורצקה שזכו למנוחה ולא נכללו בסגל. אריק-מקסים שופו מוטינג כיכב עם רביעייה שהעלתה אותו ישירות לראש טבלת הכובשים במפעל.

יוליאן נגלסמן עלה בהרכב די חזק על אף פערי הרמות ותוך 35 דקות הבווארים כבר הובילו 0:5, כאשר בנוסף לשופו מוטינג, מחזיקת הסופרקאפ הטרייה נהנתה משער עצמי ומעוד אחד של הגיבור החדש של באיירן מינכן ואוהדיה - ג'מאל מוסיאלה. הילד בן ה-18 הבקיע שוב במחצית השנייה ובנוסף בישל שער אחד. מאליק טילמן, לירוי סאנה המושמץ, מיקאל קוויזנס, בונה סאר וקורנטן טוליסו השלימו את החגיגה על חשבונה של ברמר, שנותרה בעשרה שחקנים בדקה ה-77 וספגה שלושה שערים בזמן שנותר.

בכך הפכה באיירן לעולה האחרונה לשלב 32 האחרונות בגביע, שבו הודחה אשתקד באופן מפתיע ביותר על ידי הולשטיין קיל. זהו הניצחון השני בגובהו של הקבוצה הבווארית מאז עלייתה לליגה הבכירה בגרמניה ב-1965, כאשר הפרש השיא נקבע ב-1:16 על ולדברג ב-1997.

אריק-מקסים שופו מוטינג עם תומאס מולר בניצחון באיירן מינכן על ברמר. Joern Pollex, GettyImages
כוכב הערב חוגג עם מולר. שופו מוטינג/GettyImages, Joern Pollex

גביע הליגה באנגליה: שישייה לארסנל, שמינייה לסאות'המפטון

ווסט ברומיץ' - ארסנל 6:0

אחרי פתיחת העונה האיומה שלה לליגה וההפסד המתסכל מול צ'לסי בדרבי, ארטטה העמיד הרכב חזק מאוד למשחק המשני הזה מול נציגת הצ'מפיונשיפ ויצא נשכר מזה עם תצוגה שאולי תשפר את הביטחון של השחקנים לקראת המפגש מול מנצ'סטר סיטי בשבת, ובעיקר את הביטחון של פייר אמריק אובמיאנג. הכוכב מגאבון, שקיבל דקות בכורה כמחליף מול צ'לסי, פתח הפעם וכיכב עם שלושער. ניקולא פפה, בוקאיו סאקה ואלכסנדר לקאזט הוסיפו.

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - כעת במבצע מיוחד

בשיתוף נומייר פלוס

צפו בארסנל מביסה את ווסט ברומיץ'

תקציר הניצחון 0:12 של ארסנל על ווסט ברומיץ' בגביע הליגה האנגלי/ספורט 1
שחקני ארסנל חוגגים עם פייר אמריק אובמיאנג. רויטרס
חזר לכושר לפני מנצ'סטר סיטי. אובמיאנג/רויטרס

תוצאות נוספות:

ניופורט - סאות'המפטון 8:0
ניוקאסל - ברנלי 0:0 (3:4 לברנלי בפנדלים)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully