וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איגוד ההתעמלות אישר: אירה ויגדורצ'יק סיימה את תפקידה כמאמנת הנבחרת

עודכן לאחרונה: 25.8.2021 / 15:06

כפי שפרסמנו, החוזה של מאמנת הנבחרת הקבוצתית ב-13 השנים האחרונות לא יוארך לקראת פריז 2024. אלה סמופלוב ונטלי ביידיק יחליפו אותה, האיגוד אישר מענק של 350 אלף שקל למשתתפים בטוקיו 2020

"אני לא מאה דולר. לא צריכה שכולם יאהבו אותי": אירה ויגדורצ'יק לקראת אולימפיאדת טוקיו/צילום: שלומי גבאי עריכת וידאו: ליר שפיגלר

אירה ויגדורצ'יק סיימה היום (רביעי) רשמית את תפקידה כמאמן הנבחרת הקבוצתית של ישראל בהתעמלות אומנותית. החוזה של המאמנת השנויה במחלוקת, שהחזיקה בתפקיד מאז 2008 לא כולל הפסקה שנה שנה ב-2017, לא חודש לקראת קמפיין פריז 2024, ומי שימונו במקומה הן אלה סמופלוב ונטלי ביידיק.

על הכוונה לא להאריך את החוזה של ויגדורצ'יק פורסם בוואלה! ספורט, כשגורמים באיגוד אמרו על המאמנת שהצליחה לגבש סגל חדש אחרי פרישת הבנות בתום אולימפיאדת ריו 2016 וסיימה במקום השישי בטוקיו 2020: "יש מספיק מאמנות טובות להתעמלות האמנותית. צריך לחשוב על משהו חדש".

אירה ויגדורצ'יק מאמנת נבחרת ההתעמלות האומנותית. ראובן קסטרו
נפרדת. אירה ויגדורצ'יק/ראובן קסטרו

בישיבת הנהלת איגוד ההתעמלות שנערכה היום אושרו מענקים בסך 367 אלף שקל למשתתפים באולימפיאדה בטוקיו הקיץ, בנוסף למענקים שקיבלו מהוועד האולימפי - ארטיום דולגופיאט ומאמנו סרגיי וייסבורג יקבלו 75,000 שקל כל אחד, וכך גם לינוי אשרם והמאמנת שלה איילת זוסמן.

בנוסף, ניקול זליקמן והמאמנת אלה סמופלוב, מתעמלות הנבחרת הקבוצתית אופיר דיין, יאנה קרמרנקו, נטלי רייץ יוליאנה טלגין וקארין וקסמן, אירה ויגדורצ'יק, רחלי פייגה ויגדורצ'יק ונועה קדוש יקבלו כל אחת מענק של 7,500 שקלים.

כמו כן בישיבה אושר שמורן מסיקה, המשמשת כממלאת מקום יו"ר האיגוד, תמלא את מקומה של כנרת צדף אשר הכריזה על פרישתה מהתפקיד לפני כשבועיים. צדף תמשיך לכהן כחברת הנהלה.

צדף אמרה בישיבה: "כל אחד ואחת מהמתעמלים והמאמנים נתן את כל כולו בחמש השנים האחרונות בהכנה אינטנסיבית וממוקדת לקראת המשחקים האולימפיים. יחד, המשלחת כולה הביאה למדינת ישראל כבוד רב והישגים מדהימים שאפשר היה רק לחלום עליהם שתי מדליות זהב אולימפיות ומיקומים מרשימים בעשירייה הראשונה. האמנו בכולם והם לא אכזבו אותנו. זו הדרך של איגוד ההתעמלות להודות להם על המאמץ וההשקעה המרובים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully