וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווח בספרד: אקס אתלטיק בילבאו סירב למכבי תל אביב

שחקן הכנף איבאי גומס (31), ששיחק בעברו עם אנריק סבוריט ולאחרונה התיר את חוזהו והפך לשחקן חופשי, דחה הצעה ממחזיקת הגביע

תקציר: שחטיור קרגנדי - מכבי תל אביב 2:1/ספורט1

החיפוש של מכבי תל אביב אחר שחקן זר נמשך. שבוע לפני שמועד רישום השחקנים לשלב הבתים של הקונפרנס ליג יגיע לסיומו, בהנחה שמחזיקת הגביע אכן תעבור מחר את שחטיור קרגנדי ותבטיח את מקומה בין 32 המשתתפות במפעל (חמישי, 20:30 בספורט1), בספרד פורסם הבוקר כי הקבוצה ניסתה לצרף את אקס אתלטיק בילבאו, איבאי גומס בן ה-31.

איבאי גומס במדי אתלטיק בילבאו. JOSE JORDAN, GettyImages
גומס. סירב להצעה ממכבי תל אביב/GettyImages, JOSE JORDAN

הידיעה פורסמה ב"אס" ועל פיה גומס דחה מספר הצעות בתקופה האחרונה, המרכזית שבהן ממכבי תל אביב, וכן מקבוצות מטורקיה ומיוון כמו גם מ"מדינות אקזוטיות" נוספות. עוד נכתב כי גומס סירב להצעות מעבר לים כי הוא מקווה להישאר בספרד, כשאלצ'ה הביעה התעניינות, אולם בשלב זה לא פנתה רשמית. גם ספורטינג חיחון הוזכרה כאופציה עבורו.

ייתכן מאוד שבמאמצי השכנוע של מכבי תל אביב לקח חלק פעיל גם אנריק סבוריט, מגן הצהובים בשלוש השנים האחרונות שמכיר אותו היטב מתקופתם המשותפת באתלטיק בילבאו. גומס הצטרף לאתלטיק ב-2011 ושיחק בשורותיה חמש שנים, עד שעבר לאלאבס. בינואר 2019 הוא נרכש בחזרה על ידי אתלטיק בילבאו, אך לאחרונה בחר להתיר את חוזהו שאמור היה להסתיים בעונה הבאה.

לגומס 226 הופעות ב"לה ליגה" לאורך הקריירה ובהן כבש 28 שערים ובישל 29. עם זאת, בעונה האחרונה שותף 13 פעמים בלבד - גם בגלל פציעה שהשביתה אותו בפתיחת העונה - ובסך הכל רשם 419 דקות, במהלכן בישל פעם אחת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully