וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חדרה לתודעה: איך תיראה העונה של הפועל חדרה?

25.8.2021 / 14:00

במשך שלוש עונות הפכה הפועל חדרה לקבוצה לגיטימית בליגת העל. למרות תקציב לא גבוה, היא תנסה לשחזר את ההצלחה תחת קורצקי במהלך העונה שעברה. האם זה יילך לה?

תקציר: הפועל חדרה - הפועל נוף הגליל 2:3/ספורט 1

באו: דולב אזרואל, אספה אווג'ו, אביאל בן חמו, מוחמד גאדיר, עומר פדידה, עומר דנינו, רועי זיקרי, עמית מור, איבליו מרקוב.

הלכו: שלום אדרי, מרשל אודה, רז בוחבוט, עבדאללה ג'אבר, אסי גומה, מקס גרצ'קין, נועם כהן, טל כחילה, לירן רוטמן

מה עשיתם בקיץ?

כמו הרבה קבוצות אחרות, גם בחדרה ניסו למצוא את שחקני ההכרעה, שיספקו מספרים עם שערים או בישולים וישדרגו את החלק הקדמי לעומת העונה שעברה. אחרי עזיבתם של רוטמן, גרצ'קין ומרשל אודה, באו לחדרה עומר פדידה שהגיע מכפר סבא ומוחמד גדיר, שועל קרבות ותיק שהגיע מבני יהודה. יש הרבה ציפיות משניהם שיעשו את ההבדל.

חדרה מתנהלת בתקציב לא גדול, כך שיחסית לסכומי הכסף המושקעים נראה שנבנתה שם קבוצה לא רעה בכלל. הבלם ג'ונתן סיסה, יחד עם עומר דנינו ומגן הרכש אווליו מרקוב, אמורים לייצב את החוליה האחורית, ונראה שהצוות המקצועי בראשותו של מנחם קורצקי בהחלט שבע רצון עד עכשיו. עד סיום חלון ההעברות ינסו לצרף עוד חלוץ זר, ובעיקר מחכים שם להחלמתו של מקסים פלקושצ'נקו, שישוב לפעילות אחרי פגרת הנבחרת ויוסיף כוח גם בקישור.

מנחם קורצקי מאמן הפועל חדרה. קובי אליהו
חותם על עונה כמו זו שחווה אשתקד. קורצקי/קובי אליהו

תסריט אופטימי

הפועל חדרה זו קבוצה שלא חושבת בגדול וקודם כל רוצה להבטיח הישארות בליגה. אם אפשר בשלב מוקדם, מה טוב. נראה שהקרב על מקומות 6-8 פתוח מאוד השנה, ובחדרה חותמים כבר עכשיו על התברגות במרכז הטבלה, בלי הדאגות של חרב הירידה על הצוואר.

תסריט פסימי

גדיר ופדידה לא מספקים את המספרים שציפו מהם וגם בחוליית ההגנה מתגלעים לא מעט סדקים. חדרה לא מצליחה לייצר נקודות באצטדיון הביתי שלה בנתניה, גם בחוץ התוצאות לא מזהירות והקבוצה נאבקת עד הסוף נגד הירידה.

תמיר גלזר שחקן הפועל חדרה. ., אודי ציטיאט
רק שאירוע דומה לא יחזור. תמיר גלזר/אודי ציטיאט, .

הרגע שאסור שיחזור

אירוע יום ההולדת של המאמן הקודם שרון מימר, שזכה גם לשם "מסיבת ההדבקה של חדרה". באותה מסיבה נדבק הקשר תמיר גלזר בקורונה, מה שהוביל אחר כך גם להדבקה של אחיו דן, קשרה של מכבי תל אביב, שדאג להדביק ברוחב לב כמעט כל שחקן בסגל מכבי תל אביב.

חיסון שלישי או בידוד

מקסים פלקושצ'נקו הגיע על תקן השחקן שאמור לעשות את ההבדל בין קבוצת תחתית לבין קבוצה שמתבססת במרכז טבלה ומצליחה לעשות צרות לכל קבוצות הליגה, כולל הגדולות. הקשר החמיץ את כל משחקי גביע הטוטו בשל פציעה במפשעה, ובחדרה מקווים שיחזור מיד אחרי פגרת הנבחרת. פלקושצ'נקו כבר הוכיח בעבר את יכולות ההבקעה שלו בבעיטות מרחוק, נשק שיכול לשמש את חדרה העונה לא מעט, בעיקר מול יריבות עדיפות.

שחקן הפועל חדרה מקסים פלקושצ'נקו. דני מרון
חייב לעשות הבדל. פלקושצ'נקו/דני מרון

תחזית

זו תהיה עונה לא פשוטה עבור חדרה, והשחקנים יצטרכו להתאמץ ולהיות במיטבם כדי שלא להסתבך בתחתית. נראה שמקומות 8-11 יהיו בהחלט מקומות ריאליים עבורם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully