וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פריצה: "איביץ' מתרגש לראות אותי בחולצה של מכבי תל אביב"

24.8.2021 / 11:15

החלוץ החדש של הצהובים התייחס לשיחה עם מאמנו לשעבר בווטפורד: "הוא אמר לי שזה מועדון גדול. אני יודע הרבה על הקבוצה"

תקציר: הפועל ירושלים גוברת בפנדלים על מכבי תל אביב, גביע הטוטו/ספורט1

סטיפה פריצה הוא אולי הרכש המסקרן ביותר של מכבי תל אביב בחלון ההעברות. החלוץ הקרואטי, ששיחק בעבר באודינזה ואפילו תחת ולדימיר איביץ' בווטפורד, מגיע לקריית שלום בתקווה להשאיר חותם, והיום (שלישי) הוא התאמן לראשונה עם חבריו לאחר סיום תקופת הבידוד.

סטיפה פריצה. מכבי תל אביב, אתר רשמי
"נרגש להתחיל לשחק". פריצה/אתר רשמי, מכבי תל אביב

פריצה התראיין לאתר הרשמי של הצהובים וסיפר על הימים הראשונים שלו בישראל: "אני מופתע מהעיר, ממזג האוויר, מהכל. לא ידעתי הרבה דברים שעכשיו אני כן מודע אליהם. הייתי בבידוד ועדיין לא ראיתי הכל. נפגשתי עם השחקנים, הם עזרו לי בהרבה דברים ואני נרגש להתחיל לשחק".

כאשר נשאל על ההיכרות המוקדמות שלו עם קבוצתו החדשה ענה החלוץ: "אני יודע הרבה. הם ניצחו את היידוק ספליט הקרואטית בדו קרב פנדלים לפני 3-4 שנים. אני מכיר את מכבי כי הם תמיד שיחקו בליגת האלופות או בליגה האירופית. אני שמח ומופתע להיות כאן".

האזינו: יניב טוכמן על הנעשה במכבי תל אביב

מאמן מכבי תל אביב ולאדן איביץ'. דני מרון
שוחח עם פריצה לפני המעבר. איביץ'/דני מרון

כאמור, פריצה התאמן תחת איביץ' אשתקד בווטפורד, והחלוץ חשף כי שוחח עימו לפני המעבר לתל אביב: "הוא אמר לי שמכבי זה מועדון גדול, הוא מתרגש לראות אותי בחולצה של מכבי. כששמעתי על ההצעה הזו מהסוכן שלי מיד אמרתי כן. אני חושב שזה מועדון טוב עבורי, אראה כאן את היכולות שלי".

לסיכום, פריצה אישר כי הוא מודע לכך שהציפיות במכבי תל אביב הן גבוהות: "אני יודע שמצפים מאיתנו לזכות באליפות והציפייה שלי היא שנעשה את זה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully