וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גם יאניוטיס והמחליפים קרטעו: "בכל הרכב מכבי תל אביב צריכה להיראות יותר טוב"

עודכן לאחרונה: 23.8.2021 / 6:19

אחרי התיקו מול הפועל ירושלים בגביע הטוטו וההפסד בפנדלים, הצהובים יודעים ששוב לא הציגו יכולת גבוהה: "חסרים לנו יצירתיות ומחץ בהתקפה". טננבאום, פריצה וביטון מנסים להיכנס לעניניים

תקציר: הפועל ירושלים גוברת בפנדלים על מכבי תל אביב, גביע הטוטו/ספורט1

רגשות מעורבים במכבי תל אביב אחרי ההפסד אמש (ראשון) להפועל ירושלים במאבק על המקום החמישי בגביע הטוטו. מצד אחד הביעו בקבוצה סיפוק מכך ששחקנים רבים קיבלו דקות משחק ולא היה צריך לסכן את אלה שאמורים לפתוח ביום חמישי מול שחטאר קראגנדי. מצד שני, הקבוצה שוב קירטעה, שיחקה כדורגל מאוד פושר ולמרות ששחקנים כמו עדן קארצב, אילון אלמוג, מתן חוזז, עדן שמיר ואופיר דוידזאדה קיבלו את חולצת ההרכב, הם והקבוצה באופן כללי לא גילו יכולת גבוהה ולא הגיעו למספיק מצבים לכיבוש למעט השער של רונן חנציס. "בכל הרכב מכבי תל אביב צריכה להיראות הרבה יותר טוב", אמר אמש שחקן בקבוצה. "גם בלי שחקני ההרכב הראשון יש כאן מספיק שחקנים שצריכים לתת הרבה יותר כשהם מקבלים הזדמנות. ברור שחסרים לנו יותר יצירתיות ומחץ בהתקפה".

שחקן מכבי תל אביב רונן חנציס עם עידו שחר. ברני ארדוב
רגע אחד מתוק, הרבה רגעים אפורים. חנציס ושחר/ברני ארדוב
מאמן מכבי תל אביב פטריק ואן לוון עם גיא מזרחי. ברני ארדוב
ניסה להתרכז בפן החיובי. ואן לוון/ברני ארדוב
שוער מכבי תל אביב אנדראס יאניוטיס. ברני ארדוב
לא הצליח להותיר זיכרון מיוחד בפנדלים. יאניוטיס/ברני ארדוב

המאמן פטריק ואן לוון לא לקח קשה את ההפסד ודיבר בסיום רק על הפן החיובי שבהרצת השחקנים שלא זכו לשחק הרבה באחרונה. ואן לוון יבחן באימונים הקרובים את היכולת של סטיפה פריצה ודן ביטון אבל ספק רב אם ייתן להם יותר מכמה דקות במשחק הגומלין מול קרגנדי וגם זה רק אם יגלו יכולת גבוהה וכושר גופני טוב באימונים.

אנדראס יאניוטיס יכול היה לסיים את דרכו במכבי תל אביב עם משחק שייזכר, אבל היווני לא תרם בדו קרב הפנדלים ולא היה קרוב אפילו לאחד הכדורים שנבעטו לעברו.

עוד בוואלה!

ואן לוון עם הפנים לחמישי: "השגנו את מה שרצינו להשיג"

לכתבה המלאה

מנגד השחקנים ניחמו את אוסקר גלוך הצעיר שהיה לו את הכבוד המפוקפק להיות זה שהחמיץ את הפנדל היחיד שהביא להפסד. "אוסקר עוד יצחק, ישמח ויחייך הרבה בבלומפילד", התחייב אמש גורם בקבוצה כשהוא נשען על כך שמנבאים עתיד ורוד במיוחד לקשר בן ה-17 שעלה הקיץ לראשונה לשחק בקבוצת הנוער. "גם זה משהו שצריך לעבור. גם החטאת פנדל יכולה לעצב את דמותך".

דניאל טננבאום שעדיין לא חזר לסגל במשחקים, חש כבר שהפציעה בגבו מאחוריו והוא מוכן לכבוש מחדש את האפודה הראשונה. ספק אם זה יקרה ביום חמישי מול קראגנדי, אבל השוער מתכוון להיאבק על מקומו ולחזור להיות השוער המוביל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully