וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ואן לוון עם הפנים לחמישי: "השגנו את מה שרצינו להשיג"

למרות ההפסד להפועל ירושלים בפנדלים בקרב על המקום החמישי בגביע הטוטו, המאמן לא מודאג: "זה היה הזמן להכניס שחקנים לכושר"

תקציר: הפועל ירושלים גוברת בפנדלים על מכבי תל אביב, גביע הטוטו/ספורט1

בהפועל ירושלים חגגו וחייכו לא מעט על כר הדשא לאחר הניצחון הערב (ראשון) בתום דו קרב פנדלים על מכבי תל אביב, מה שהבטיח לקבוצה את המקום החמישי בגביע הטוטו. התוצאה בתום 90 דקות הייתה 1:1, כאשר החמצה של אוסקר גלוך הצעיר מהצהובים עלתה להם בהפסד 6:5 בתום דו קרב הבעיטות מהנקודה.

מאמן מכבי תל אביב פטריק ואן לוון: "השגנו את מה שרצינו להשיג. רצינו שהשחקנים הצעירים יראו לנו מה הם שווים. זה היה הזמן לתת לשחקנים לשחק ולהיכנס לכושר, במיוחד כשחלקים מהם עדיין לא השלימו 90 דקות". על מפגש הגומלין עם שחטיור קרגנדי באירופה: "נשחק הכי טוב שאנחנו יכולים ונוודא שאנחנו מגיעים מוכנים למשחק הזה. כרגע, זה המשחק הכי חשוב".

מאמן הפועל ירושלים זיו אריה. ברני ארדוב
מתרגש לקראת פתיחת הליגה. זיו אריה/ברני ארדוב

מאמן הפועל ירושלים זיו אריה: "זה ניצחון גדול עבורינו. המשחק לכאורה חסר חשיבות, אבל ה-50 אלף שקל שקיבלנו זה לא מובן מאליו. גם אנחנו לא עלינו בהרכב מלא ועשינו מלא רוטציות. עשינו קמפיין יפה וזה אחלה, אבל עוד מעט פתיחת הליגה מול נוף הגליל וזה הדבר האמיתי. היה נחמד בגביע הטוטו, אבל ביום שני זה סרט שונה לגמרי".

על המטרות בליגה: "בסיוטים שלה הפועל ירושלים נלחמת נגד הירידה, בחלומות הורודים אנחנו נישאר. מה חשוב לנו שהצעירים שלנו ישתלבו היטב בליגת העל".

כובש הפנדל במהלך הזמן החוקי לזכות הפועל ירושלים, גיא חדידה: "כל המפעל הזה זו הכנה אחת גדולה, ומה שמעניין אותנו זה יום שני, כשתתחיל הליגה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully