וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל חיפה: לואי טהא סובל מקרע בצולבת וברצועה הצידית

24.8.2021 / 23:10

אבחנה קשה לבלם שסובל גם מפגיעה במיניסקוס וככל הנראה סיים את העונה עוד לפני שהתחילה. קווין טאפוקו סיכם את תנאיו, שיחות גם עם דוד קלטינס

תקציר: הפועל באר שבע - הפועל חיפה בחצי גמר גביע הטוטו/ספורט1

בשורה קשה להפועל חיפה הערב (שלישי) לאחר קבלת תוצאות ה-MRI של לואי טהא. הבלם בן ה-31, שהגיע במהלך הקיץ מהפועל באר שבע, נפצע בחצי גמר גביע הטוטו בטרנר, דווקא מול קבוצתו לשעבר, וכעת התברר כי מדובר בפציעה חמורה. על פי האבחנה הרפואית, טהא סובל מקרע ברצועה הצולבת בברך, קרע ברצועה הצידית וכן פגיעה במיניסקוס.

מהפועל חיפה נמסר: "המועדון מאחל לשחקן החלמה מהירה ושיבה מהירה למגרשים".

אלונה ברקת בעלי הפועל באר שבע עם שחקני הפועל חיפה אוהד לויטה, לואי טהא, דודי טויטו. דני מרון
דווקא בטרנר. לואי טהא בטקס לפני המשחק/דני מרון

קווין טאפוקו סיכם את תנאיו בהפועל חיפה לעונה הקרובה. הקשר שיחק אצל האדומים לפני שנתיים כמושאל מהפועל באר שבע ועדיין חתום בשורות המועדון מהדרום. הוא הושאל בעונה שעברה לגרנובל מהליגה השניה בצרפת וכעת מחפש קבוצה חדשה. כל שנותר לסכם כעת זהו השחרור של השחקן מהפועל באר שבע, שייתכן ותפצה אותו במשכורת או שתיים, שכן חוזהו גבוה ועומד על 190 אלף יורו.

עוד בוואלה!

הפועל חיפה ממתינה בחשש גם לתוצאות ה-MRI של גל אראל: "זה נראה רע"

לכתבה המלאה
קווין טאפוקו שחקן הפועל חיפה לפני אורי מגבו שחקן בית"ר ירושלים. אדריאן הרבשטיין
ישוחרר מבאר שבע. טאפוקו/אדריאן הרבשטיין

במקביל, במועדון מקיימים שיחות גם בנוגע לדוד קלטינס, שיכול לשחק במספר תפקידים, אך בשלב זה חוזהו הגבוה מונע התקדמות במו"מ.

כזכור כבר בתחילת חודש יולי טאפוקו הוצע לחיפה. בצוות המקצועי הבהירו אז שיש להם מועמדים אחרים ואם המו"מ מולם לא יצלח הם יקדמו את האפשרות להחזיר את טאפוקו. כעת לאחר שז'ואאו ז'אקיטה אותו רצה מאוד אלישע לוי חתם בקבוצת וילאפרנקנסה מהליגה שנייה בפורטוגל החליטו בחיפה לסגור הכול מול טאפוקו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully