וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל חיפה ממתינה בחשש לתוצאות ה-MRI של גל אראל ולואי טהא: "זה נראה רע"

עודכן לאחרונה: 23.8.2021 / 7:26

בקבוצה חוששים שגל אראל סובל מקרע ברצועה, טהא סובב את הברך וצפוי גם הוא להיעדרות ארוכה, גם חנן ממן בספק למחזור הפתיחה, אלישע לוי יגביר המאמץ לצרף חיזוק לסגל

תקציר: הפועל נוף הגליל - הפועל חיפה 2:1/ספורט1

הפועל חיפה הפסידה אמש (ראשון) בדו קרב פנדלים להפועל באר שבע בחצי גמר גביע הטוטו, אך בסיום הערב התברר שזו כנראה הבשורה הפחות גרועה שקיבלה הקבוצה. מה שבאמת הדאיג את כל אנשי המועדון אלה הפציעות של הבלם לואי טהא והקשר גל אראל, שנפצעו בברך ונאלצו לצאת כבר בשלב מוקדם של המשחק.

השניים יעברו היום צילום MRI כדי לבדוק את חומרת הפציעה, אולם כבר עתה מעריכים שגל אראל סובל ככל הנראה מקרע ברצועה הצולבת וצפוי להיעדרות ארוכה. גם טהא שסובב את ברכו, ונאלץ להיעזר בתמיכת שני הפיזיוטרפיסטים של חיפה עם רדתו מכר הדשא, סבל מכאבים חזקים, וגם כאן קיים חשש לפציעה רצינית.

אלונה ברקת בעלי הפועל באר שבע עם שחקני הפועל חיפה אוהד לויטה, לואי טהא, דודי טויטו. דני מרון
ערב שהתחיל במחווה נגמר בפציעה. טהא/דני מרון
גל אראל שחקן הפועל חיפה. דני מרון
נאנק מכאבים, בכה על הספסל. אראל/דני מרון

בקבוצה מחזיקים כמובן אצבעות ומחכים לבשורות טובות, עם הגעת פיענוחי הצילומים של השניים, שייעדרו בכל מקרה בתקופה הקרובה ויחמיצו בוודאות את משחק הבית הקרוב נגד מכבי נתניה במסגרת מחזור הפתיחה של ליגת העל.

ואם לקבוצה היו חסרים כאבי ראש, אז גם הקשר חנן ממן, שסובל מפציעה בשריר התאומים ולא נכלל אמש בסגל, נמצא בספק למשחק נגד נתניה בשבת וגם הוא צפוי לעבור צילום ובדיקות לאבחון חומרת פציעתו.

המאמן אלישע לוי, צפוי כעת להאיץ את מאמציו לצרף לפחות שני שחקני חיזוק חדשים. שני השמות שעומדים על הפרק לתפקיד הקשר האחורי, הם קווין טאפוקו שכבר שיחק בעונה שעברה בחיפה והגינאי ז'וואו זאקיטה, שחקנה של טונדלה הפורטוגלית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully