וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ווסטהאם הביסה 1:4 את לסטר

אנטוניו (80 ו-84) ובנרחמה (56) שוב כבשו ובישלו, פורנאלס (26) הבקיע ראשון והפטישים שמרו על מאזן מושלם עם ניצחון מרשים

תקציר: ווסטהאם - לסטר 1:4/ספורט1

המחזור השני בפרמיירליג הגיע לסיומו הערב (שני) עם ניצחונה המרשים של ווסטהאם 1:4 על לסטר, תוצאה שמותירה את הפטישים בין חמש הקבוצות שמאזנן מושלם ואילו עבור השועלים זו לא רק תבוסה כואבת, אלא גם מעידה ראשונה.

מיקייל אנטוניו חלוץ ווסטהאם. Michael Regan, GettyImages
נמצא בכושר נהדר. אנטניו/GettyImages, Michael Regan

אחרי שניצחה 2:4 בניוקאסל בשבוע שעבר, החבורה של דייויד מויס שמרה על המומנטום החיובי הודות ליכולת מצוינת של מיקייל אנטוניו עם צמד לקראת הסיום וסעיד בנרחמה, הקשר האלג'יראי שתפס מקום בהרכב בשל עזיבת ג'סי לינגארד בתום העונה שעברה עם סיום תקופת ההשאלה ממנצ'סטר יונייטד, ומשחק שני ברציפות כבש ובישל - בדיוק כמו החלוץ אנטוניו.

מיקאיל אנטוניו חלוץ ווסטהאם. Michael Regan, GettyImages
לא עוצר. אנטוניו מכניע את שמייכל/GettyImages, Michael Regan
שחקני ווסטהאם חוגגים. Ian MacNicol, GettyImages
שחקני ווסטהאם חוגגים על לסטר/GettyImages, Ian MacNicol

בדקה ה-26 בנרחמה בכדור רוחב מצוין סידר לפבלו פורנאלס את שער היתרון ובדקה ה-56 הוא מצא את הרשת בעצמו, כתוצאה מטעות קשה של בלם לסטר צ'לאר סויונג'ו שלמעשה מסר היישר אל אנטוניו, הותיר אותו באחד על אחד מול קספר שמייכל והחלוץ השאיר את האלג'יראי מול רשת חשופה. בין לבין, בדקה ה-40, לסטר נותרה ב-10 שחקנים כתוצאה מהתערבות צוות ה-VAR, שהבחין כי איוסה פרס ביצע כניסה מסוכנת, על אף שלא מכוונת, שזיכתה אותו בכרטיס אדום ישיר.

לסטר הצליחה לצמק בדקה ה-69 משער של יורי טילמס מקרוב, אלא שאז אנטוניו התעורר. אחרי שבישל לבנרחמה, אנטוניו הבקיע בדקות 80 ו-84 שני שערים נהדרים, השני בביצוע וירטואוזי שהשאיר לו רק לגלגל לפינה של שמייכל ולקבוע את תוצאת הסיום. 1:4 מהדהד לווסטהאם בסיום. אנטוניו, אגב, הפך למלך שערי ווסטהאם בפרמיירליג בכל הזמנים - 49 שערים כבש מאז הצטרף ב-2015, עקף את פאולו די קאניו האיטלקי.

ווסטהאם עם רביעייה שנייה ברציפות והיא בפסגת הפרמיירליג בתום שני מחזורים הודות לעובדה שכבשה שמונה שערים - במאזנה שש נקודות, בדיוק כמו ליברפול, צ'לסי, ברייטון וטוטנהאם. לסטר, שניצחה 0:1 את וולבס במחזור שעבר, עם הפסד ראשון העונה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully