וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ארטטה עדיין זוכה לגיבוי בארסנל, אבל אם התוצאות לא ישתפרו הוא יפוטר

למרות פתיחת העונה הרעה, הנהלת המועדון עדיין מגבה את הספרדי בשל התפרצות הקורונה, אבל מצפים לראות שיפור מיידי

תקציר: צ'לסי גוברת 0:2 על ארסנל, לוקאקו כבש בבכורה/ספורט1

הלחץ מתחיל להגיע גם אל מיקל ארטטה? ב"דיילי מייל" מדווח כי הנהלת ארסנל מעניקה גיבוי למאמן הספרדי כיוון שבקבוצה מודעים לכאוס שנוצר בשל הקורונה ותרם לפתיחת העונה הרעה. שחקני ארסנל ספגו קריאות בוז במחצית ההפסד לצ'לסי וגם בשריקת הסיום וארטטה עצמו הוקף ברכבו על ידי אוהדים זועמים שקראו לו להתפטר. כזכור, ארסנל הפסידה בשני משחקי הפתיחה שלה: לעולה החדשה ברנטפורד במחזור הראשון ולצ'לסי בראשון - וכל זאת למרות שהתותחנים הוציאו 130 מיליון ליש"ט על העברות בקיץ.

מיקל ארטטה מאמן ארסנל. רויטרס
הלחץ מתחיל להגיע אליו. ארטטה/רויטרס

ארסנל נאלצה לבטל נסיעה מתוכננת לארצות הברית ושני המשחקים שלה עמדו בצל הידבקות בקורונה כשפייר אמריק אובמיאנג, אלכסנדר לקאזט, בן ווייט ו-וויליאן נעדרים. ארטטה ממשיך לקבל תמיכה מהנהלת המועדון, ששומרת עדיין על צ'ק פתוח בשבוע האחרון של חלון ההעברות. ארסנל נחושה להחתים מגן ימני חדש, מה שאמור לגרום לכך שהקטור ביירין יימכר לקבוצה אחרת. מי שעשוי להצטרף הוא מגן אתלטיקו מדריד קירן טריפייר למרות שאלופת ספרד דורשת עליו מחיר גבוה מדי מבחינת ארסנל.

הבוסים בארסנל רוצים להעניק לארטטה מספיק זמן כדי שההחתמות החדשות יוכלו להסתגל ומבינים שמדובר בתהליך שלוקח זמן. למרות זאת, מבינים שם שבניגוד לעונה שעברה, המועדון מוכן לקבל החלטה קשה בנוגע לעתידו של המאמן אם לא יהיה שיפור בתוצאות אחרי שכל הבעיות ייגמרו. ארסנל תפגוש את ווסט ברומיץ' בגביע הליגה כשארטטה אמור לשחק עם הרכב חזק, מה שמהווה שינוי במדיניות של המועדון שבמשך שנים שיחק בו עם הרכב משני.

ארסנל כמובן לא בטורניר אירופי העונה ובהתחשב בכך שבשבת כבר מחכה מנצ'סטר סיטי, מדובר בהזדמנות מבחינת התותחנים להשיג ניצחון לפני פגרת הנבחרות.

ארסנל, כאמור, תשחק הערב נגד ווסט ברומיץ' בגביע הליגה ובשבת תפגוש את מנצ'סטר סיטי בליגה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully