וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ארווין קומאן: "אנחנו לא מוכנים לליגת העל, נראה מה יהיה בראשון"

מאמן בית"ר ירושלים לאחר המשחק נגד הפועל נוף הגליל בגביע הטוטו ולקראת באר שבע: "קבוצת פלייאוף עליון? כרגע אנחנו לא שם". וגם: ירון הוכנבוים לא חושש

תקציר מגביע הטוטו: הפועל נוף הגליל - בית"ר ירושלים 7:6 (פנדלים)/ספורט1

בית"ר ירושלים הבקיעה שער אחד בלבד לכל אורך שלב הבתים בגביע הטוטו, צברה נקודה אחת בלבד וגם הערב (שני) במשחק הדירוג לא הצליחה למצוא את הרשת, אבל בכל זאת סיימה במקום ה-13 ולפני האחרון על חשבון הפועל נוף הגליל בתום 90 דקות מאופסות ודו קרב פנדלים שהסתיים ב-6:7.

מאמן בית"ר ירושלים ארווין קומאן. מאור אלקסלסי
דיבר בכנות. ארווין קומאן/מאור אלקסלסי

המאמן ארווין קומאן אמר לאחר המשחק: "היה קשה וכמובן שיש לכך סיבות רבות. בשורה התחתונה, עלינו להיות מוכנים למשחק הליגה ביום ראשון וכמובן שאני יכול לתת המון תירוצים, אבל אנחנו חייבים להשתפר. היו לנו 20 דקות ראשונות קשות, אבל אחר כך שיחקנו טוב יותר והיינו צריכים להבקיע. הכי חשוב זה המשחק נגד הפועל באר שבע ביום ראשון ועלינו להתכונן אליו".

אם הם מוכנים לליגה: "אהיה כן ואומר שכרגע אנחנו לא מוכנים, אבל עוד יש לנו מספר ימים כדי לעשות דברים. אנחנו נשחק בבית, לעיני הקהל שלנו וכמובן שהמוטיבציה תהיה גבוהה. נפגוש קבוצה טכנית מאוד שיודעת להבקיע שערים ואנחנו מצפים למשחק קשה". אם בית"ר ירושלים צריכה לסיים בין שש הראשונות בליגה: "אנחנו כרגע עוד לא שם. יש לנו סגל טוב, אבל קיימות בעיות וזה מה שיש. נצטרך להילחם נגד הפועל באר שבע ואני עומד מאחורי השחקנים שלי, נראה מה יהיה ביום ראשון".

מאמן הפועל נוף הגליל ירון הוכנבוים. מאור אלקסלסי
הוכנבוים. מודע למצב הקבוצה/מאור אלקסלסי

מנגד, ירון הוכנבוים, מאמן הפועל נוף הגליל אמר לאחר המשחק: "עדיין לא הגיעו כל השחקנים ויש לנו גם פצועים, אבל לשמחתי שלושה מארבעת הפצועים חזרו היום וגם שיחקו טוב. אנחנו בפיגור לעומת שאר קבוצות הליגה, זה ברור לי, אבל נדע להכין את הקבוצה למשחק נגד הפועל ירושלים ביום שני. למרות שלא ניצחנו בגביע הטוטו, ראיתי הרבה דברים טובים. אנחנו מספיק טובים כדי לעשות עבודה טובה ולנצח".

על הסגל החסר: "אני לא חושש. גם בעונה שעברה שאלו אותי על זה ועניתי שצריך להיות חיוביים ולא טעיתי - מקווה שגם הפעם אני לא טועה. יש כאן חדר הלבשה פנטסטי ושחקנים שמבינים שנהיה לגיטימיים בליגת העל אם הקבוצה תצליח. אנחנו מתעסקים רק באיך להביא את השחקנים לארץ ולשפר את אלו שנמצאים כאן. טבעי שאנחנו מועמדים לירידה אחרי שלא היינו שנים בליגת העל, אבל גם בעונה שעברה עלינו מהמקום הראשון למרות שלא היינו קבוצה עם תקציב גבוה. אתם תראו דברים יפים במהלך העונה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully