וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית"ר ירושלים מחפשת קבוצות למתאוסיניו וסנטיאגו אוקמפוס

23.8.2021 / 8:55

לקבוצה שישה זרים וקומאן רוצה לצרף גם קשר. חוגג נפגש עם האוהדים, חזר בו מהמילה "סרטן" והבטיח להוזיל את מחירי הכרטיסים

תקציר ניצחונה של מכבי נתניה 1:2 על בית"ר ירושלים בגביע הטוטו/ספורט1

בעקבות צירופו של הבלם ג'וסואה מחיאס, בית"ר ירושלים חייבת להשתחרר מאחד הזרים, כאשר כבר אתמול הוצעו מתאוסיניו וסנטיאגו אוקמפוס לקבוצות בארץ ובחו"ל. בבית"ר רוצים לצרף גם קשר זר, כך שישמחו להגיע למצב בו שניהם ימצאו קבוצות אחרות, אך בשלב זה אין התפתחויות בעניין.

בבית"ר עובדים על הפרוצדורות להנחתת מחיאס בארץ, כאשר אחת הסיבות להחלטה לצרפו הייתה שהוא ערך הכנה מלאה עם לגאנס ונמצא בכושר, כך שהוא יוכל להיכנס לעניינים מהר יחסית - בניגוד לשחקנים אחרים שהוצעו, אבל סיימו חוזה במאי ולא היו במסגרת קבוצתית מאז.

סנטיאגו אוקמפוס שחקן בית"ר ירושלים. דני מרון
לא בתכניות. אוקמפוס/דני מרון

בעלי המועדון משה חוגג וחברי ההנהלה אלי אוחנה ומוני ברוש, נפגשו אתמול עם אוהדים בבית וגן לשיחה על המצב. בבית"ר הבטיחו להוציא מנוי מוזל בסכום של 850 שקל ליציע הצפוני וכמו כן להוריד את מחירי הכרטיסים. בנוגע למורחקים והיחסים על לה פמיליה, בשלב זה אין שינוי ובמועדון גם ישלחו היום מאבטחים לנוף הגליל על מנת לוודא כי ארבעת המורחקים לא ייכנסו למגרש. המורחקים גם זכו לשיחת טלפון מהמשטרה שהבהירה להם כי לא ייכנסו.

מצד אחד חוגג זכה לתמיכה של חלק מהאוהדים שנותנים לו גב למלחמה בארגון האוהדים, אך מנגד, היו כאלה שהבהירו לו כי המלחמות רק גורמות נזק והוא חייב לייצר שקט ושלום בית ביציע. הבעלים אמר: "אני שם כאן את הכסף של הילדים שלי, אני צריך את הגיבוי שלכם", וברגע פחות טוב בפגישה גם אמר: "רק מחר אני צריך להעביר 1.5 מיליון שקל בשביל להעביר את בואצ'י בבקרה. מוני, תגיד לחיים (נבון, החשב) שלא יעביר כסף".

חוגג גם לא אהב את העובדה שחלק מהאוהדים - לא כאלו מלה פמיליה - אמרו לו שלא יגיעו למשחקים כל עוד יש את האווירה הרעה מסביב. הבעלים חזר בו מהמלה "סרטן" בה השתמש כלפי הארגון והבהיר כי כרגע הרשימה כוללת בארבעה מורחקים בלבד, אך גם כי אינו מתכוון לוותר בעניין אלא אם יביעו התנצלות פומבית וברורה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully