וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מסי בסגל נבחרת ארגנטינה לברזיל, גם דיבאלה זומן. איקרדי בחוץ

הופעת בכורה בפריז סן ז'רמן הוא עוד לא ערך, אבל הפרעוש נכלל ברשימה של ליאונל סקאלוני לשלושת משחקי מוקדמות מונדיאל בחודש הבא

תקציר ניצחונה של ארגנטינה 0:1 על ברזיל בגמר קופה אמריקה 2021/ספורט1

ליאונל מסי עדיין לא ערך את הופעת הבכורה בפריז סן ז'רמן והיא עתידה להיות ביום ראשון במשחק חוץ נגד ריימס, כך שמשחקו האחרון היה לפני חודש וחצי בגמר הקופה אמריקה, אבל לסגל נבחרת ארגנטינה לקראת שלושת המשחקים בתחילת חודש ספטמבר, כולל בברזיל, הוא זומן כרגיל.

סגל נבחרת ארגנטינה לשחקי מוקדמות המונדיאל בספטמבר

מסי ישתף פעולה גם בנבחרת עם חברו לקבוצה, אנחל די מריה, ואילו מי שלא היה בסגל של ליאונל סקאלוני בחודש שעבר וכעת יחזור לייצג את הנבחרת הוא פאולו דיבאלה, חלוץ יובנטוס. גם אמיליאנו בואנדיה, הרכש החדש של אסטון וילה, וכמוהו בלם ויאריאל חואן פוית, שבים למדים הלאומיים.

גם לאוטרו מרטינס שמר על מקומו בסגל, ואילו מאורו איקרדי - גם הוא כעת משתף פעולה עם מסי בפריז סן ז'רמן ונראה היה שיזומן לראשונה אחרי כמעט שלוש שנים - נפצע בסוף השבוע ושוב לא זומן. סרחיו אגוארו, שעבר הקיץ לברצלונה אבל נפצע ועשוי לשוב רק באוקטובר, כמובן לא יעמוד לרשות הנבחרת וגם לוקאס אוקמפוס נופה מהסגל פעם נוספת.

מאורו איקרדי חלוץ פריז סן ז'רמן. LOIC VENANCE, GettyImages
הפציעה הותירה אותו מחוץ לסגל. איקרדי/GettyImages, LOIC VENANCE

נבחרת ארגנטינה, שניצחה בברזיל את הנבחרת המארחת ואז חגג מסי את התואר הראשון שלו עם הנבחרת, תקיים בספטמבר שלושה משחקים במסגרת מוקדמות מונדיאל 2022 שייערך בעוד קצת יותר משנה בקטאר: תחילה היא תתארח בוונצואלה (3 בספטמבר), לאחר מכן תשחק נגד ברזיל בסאו פאולו (5.9) והיא תסיים את חלון הנבחרות במשחק בבואנוס איירס נגד בוליביה (10 בספטמבר).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully