וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"חוק חוגג": המועדונים יקימו ועדת ערעורים, מבול תביעות בדרך?

עודכן לאחרונה: 23.8.2021 / 12:37

אוהדים שיורחקו על ידי המועדונים, יוכלו לערער וכמפלט אחרון גם להגיש תביעות. המנהלת תדרוש רשת ביטחון במקרה של הגבלת קהל

תקציר: הפועל תל אביב - בית"ר ירושלים 0:0/ספורט1

ליגת העל תצא לדרך בסוף השבוע הקרוב כאשר המשחק המרכזי יפגיש את בית"ר ירושלים והפועל באר שבע בטדי ביום ראשון. בשלב הזה אין שום הוראה חדשה ביחס לקהל ואין שום מגבלה מלבד התו הירוק ועטיית מסיכות. אם הממשלה תחליט בזמן הקרוב על הגבלת הקהל, תדרוש מנהלת הליגות את החזרת רשת הביטחון כדי להבטיח לקבוצות שהן לא תיפגענה כלכלית מהיעדר קהל.

14 קבוצות ליגת העל יודעות לייצר הכנסה מכרטיסים ומנויים בגובה של 120 מיליון שקל בעונת משחקים ואם הממשלה תחליט על הגבלת כמות הנכנסים לאצטדיונים, המנהלת ביחד עם משרד התרבות והספורט יפעלו בכל הצינורות המקובלים כדי להבטיח שהכנסות הקבוצות לא תיפגענה.

משה חוגג בעלים בית"ר ירושלים. דני מרון
יוזמת ההרחקות תופסת תאוצה. חוגג/דני מרון

אחד השינויים הצפויים לקראת העונה הקרובה הוא התקנה הקובעת כי קבוצה אשר תרחיק אוהד ממשחקיה, תוכל למנוע את כניסתו גם למשחקי החוץ. זו הייתה יוזמה של בעלי בית"ר ירושלים משה חוגג והמנהלת קיבלה זאת. הדבר נבחן מבחינה משפטית וקיבל תוקף בפגישה שנערכה עם גורמים בכירים במשטרה.

על פי מה שסוכם, אוהד שיורחק ממשחקי קבוצה יקבל הודעה מוקדמת כי הוא לא יכול להיכנס גם למשחקי החוץ שלה. לאוהד תהיה הזכות לעתור לוועדת ערעורים שתוקם בכל מועדון. בוועדה יישבו כמה גורמים במועדון ובתוכם היועץ המשפטי. היה ונדחה האוהד, הוא יוכל לעתור לבית המשפט ולתבוע את המועדון על זה שלא נותנים לו להיכנס על רקע אפליה והמועדון יצטרך להתמודד עם זה.

זאת ועוד, כל מועדון שידרוש שאוהד מסוים לא יכנס למשחק חוץ יהיה חייב לשאת בעלויות של הסדרנים אשר יובאו במיוחד ליציע האורחים. לסדרנים יימסרו פרטי האוהד המורחק והם יצטרכו לאכוף את מניעת כניסתו ליציע.

המועדון יצטרך להודיע מראש למשטרה מי האוהדים שלא מורשים להיכנס כבר שבוע לפני המשחק והאוהדים כאמור יעודכנו בהודעות שהם אינם מורשים להיכנס ויצטרכו להחליט אם הם נשארים בבתיהם, או מנסים להתחכם ולהיכנס בכל זאת בדרך כזו או אחרת ליציע.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully