וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הרשימה צומצמה: בית"ר דורשת להרחיק ארבעה אוהדים ממשחקיה

עודכן לאחרונה: 11.8.2021 / 21:36

במנהלת מיהרו להכריז שאוהדים שהורחקו על ידי קבוצות לא יוכלו להיכנס גם למשחקי חוץ, אבל עלולים להיות חשופים לתביעות. חוגג הגיב

תקציר ניצחונה של מכבי נתניה 1:3 על מכבי פתח תקוה בגביע הטוטו/ספורט1

מנהלת הליגות דנה היום בישיבת הדירקטוריון בבקשת בית"ר ירושלים למנוע הכנסה של אוהדים שהורחקו על ידי הקבוצה ממשחקי חוץ. קבוצות הליגה הביעו סולידריות ותמיכה במהלך ונקבעו עקרונות שיתוף פעולה ביניהן, על מנת לזהות ולמנוע את כניסת האוהדים המורחקים לאצטדיוני הכדורגל. הדיון התקיים לבקשת משה חוגג, שדרש לא לאפשר לרשימה של חברים בארגון "לה פמיליה" להיכנס למגרשים.

בהודעה נכתב ש"מנהלת הליגות רואה ערך עליון במאבק נגד אוהדים אלימים וגזענים ואינה רוצה אותם במגרשים". יו"ר המנהלת, ארז כלפון אמר: "אני תומך מלא במאבקה של בית"ר ירושלים ושל כל קבוצה בנושא ומברך על כך. המנהלת והקבוצות יעשו כל שניתן על מנת להשאיר את האוהדים האלימים מחוץ לתחומי האצטדיון ולייצר אוירה ספורטיבית שתאפשר הגעת קהלים חדשים לרבות ילדים ומשפחות למשחקים. אני קורא לשלטונות המדינה להצטרף למאבק החשוב ולסייע למנהלת בכל הנדרש בנושא".

ארז כלפון יושב ראש מנהלת ליגת העל. שלומי גבאי
מיהר לפרסם הודעה לתקשורת, אבל האם זה עומד מבחינה משפטית? כלפון/שלומי גבאי

עוד נכתב מטעם המנהלת: "דירקטוריון המנהלת החליט פה אחד כי אוהדים אלימים וגזעניים לא יכנסו למשחקי הכדורגל, בית וחוץ. קבוצה שתחליט על הרחקת אוהדים תודיע להם שלא יוכלו להיכנס למשחקי הכדורגל והקבוצות הליגה יישמו זאת.

כל הקבוצות מעוניינות במיגור האלימות והגזענות ובעידוד הגעת קהלים חדשים בדגש על משפחות וילדים ותעשה כל פעולה נדרשת לשם כך תוך שיתוף פעולה של כל הקבוצות והמנהלת. בתקופה הקרובה יתכנס פורום מקצועי בשיתוף יועצים משפטיים, מנהלי אבטחה ותיערך פגישה עם צמרת המשטרה בה יוצגו עקרונות התכנית תוך בקשה לשיתוף פעולה מלא וסיוע של תחנות המשטרה השונות".

למרות ההודעה, המנהלת והקבוצות לא יוכלו למנוע כניסת אוהדים, אלא רק כאלה שבית המשפט הכריע לגביהם, ולכן הפורום המשפטי יתכנס בעניין. לבית"ר ירושלים למשל, ישנו אישור מבית המשפט לא להכניס ארבעה אוהדים למשחקיה ובשלב זה במועדון הבהירו כי הדגש הוא על כמות מצומצמת של אוהדים ולא על רשימה שחורה של כל חברי "לה פמיליה".

עוד בוואלה!

חשש בבית"ר מהפציעה של רוטמן. הצוות המקצועי מנסה להרגיע את זרגרי

לכתבה המלאה
משה חוגג בית"ר ירושלים. דני מרון
מרוצה מההחלטה. משה חוגג/דני מרון

בבית"ר הגיבו להחלטה הזו והביעו שביעות רצון. מהמועדון נמסר: "בית"ר ירושלים מברכת על החלטת מנהלת הליגה בדבר הרחקת אוהדים אלימים וגזענים מכלל משחקי הבית והחוץ. רתמנו את קבוצות הליגה למאבק למען העתיד של אוהדי הכדורגל בישראל ובתקווה לראות יותר משפחות ביציע".

בעלי בית"ר ירושלים, משה חוגג: "זה יום חשוב לקבוצות הכדורגל, שמחליטות ללכת ביחד למהלך שישפר באופן דרמטי את תרבות הספורט במגרשים. נפעל ביחד ונמגר את הנגע הזה. ילדים, הורים ואוהדים מסורים יוכלו להגיע לצפות ולעודד ולחזור הביתה עם חווית ספורט חיובית. אני מודה ליו"ר מנהלת הליגה, ארז כלפון, שנתן רוח גבית לנושא".

בהמשך בית"ר הודיעה שהיא החליטה להרחיק ממשחקי הקבוצה בשלב זה ארבעה אוהדים וזאת בשל מעורבתם במקרי אלימות קשים וגזענות קיצונית. "אנו נחושים לנקות את היציעים ואת תדמיתה של בית"ר ירושלים מאלימות וגזענות ולא נהסס להרחיק כל אוהד שיסטה מהנורמה", נמסר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully