וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשש בבית"ר מהפציעה של רוטמן. הצוות המקצועי מנסה להרגיע את זרגרי

10.8.2021 / 8:15

הקשר נפצע באימון וייבדק: "הוא חזר לקבוצה בטירוף, נקווה מאוד שזה לא משהו רציני". זרגרי מקבל אינספור הודעות מאוהדי בית"ר ומכבי תל אביב, ריצ'מונד בואצ'י עדיין רחוק מכושר משחק

תקציר: הפועל תל אביב - בית"ר ירושלים 0:0/ספורט1

קשר בית"ר ירושלים לירן רוטמן, נפגע בברכו באימון הקבוצה אתמול (שני) ויעבור בדיקת MRI שאחריה תתברר חומרת הפציעה. הצורה שרוטמן נפגע בה והכאבים מהם סבל הדאיגו את הצוות הרפואי שחושש מפציעה שתשבית אותו לתקופה ארוכה, אך במועדון ימתינו לתוצאות הבדיקה כדי להיות חכמים יותר. בבית"ר אמרו על רוטמן: "הוא חזר לבית"ר בטירוף כדי להצליח, עובד כמו משוגע, נקווה שזאת רק חבלה וזה לא משהו רציני".

ריצ'מונד בואצ'י נמצא בבידוד במלון בירושלים, כאשר לאנשי המועדון הוא סיפר כי ערך אימונים אישיים בגאנה אך לא יצא לו להתאמן במסגרת קבוצתית מאז שסיים את העונה בפולין בחודש מאי. הוא יזדקק למספר שבועות כדי להיכנס לכושר. מצבו של מתאוסיניו עדיין לא ברור מצבו, ובכל מקרה הוא ייעדר מהמשחקים הקרובים בשל הפגיעה בכתף. בבית"ר יודעים שהזמן לא משחק לטובתם ובקרוב יתקבלו החלטות בנוגע לברזילאי, לסנטיאגו אוקמפוס וחליאופילו פלייטר. בבית"ר מעריכים שתהיה תזוזה אצל שלושתם רק לאחר שיצורף בלם.

שחקן בית"ר ירושלים לירן רוטמן. דני מרון
בית"ר מחזיקה לו אצבעות. לירן רוטמן/דני מרון

בנוגע לאביאל זרגרי, כל הרחשים סביב מעבר אפשרי למכבי תל אביב לא נותנים שקט גם לשחקן, שקקיבל אינספור הודעות מאוהדי בית"ר ואפילו אוהדי מכבי תל אביב. במועדון רק רוצים לתת לו שקט כדי להתאושש מהפגיעה בגב ולחזור לסגל. מבחינת הצוות המקצועי והניהולי, לא נערכה שום שיחה על מעבר אפשרי של זרגרי ושחקנים פוטנציאליים שיוכלו להצטרף ממכבי תל אביב ולכן זה לא עומד על הפרק כרגע. אם לא יקרה משהו בלתי צפוי, חליאופילו פלייטר ינחת בישראל עד לתחילת השבוע הבא.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully