וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יש רצון, אין מו"מ: על אפשרות העברתו של אביאל זרגרי למכבי תל אביב

עודכן לאחרונה: 9.8.2021 / 21:29

הצהובים רודפים כבר חודשיים אחרי בית"ר ירושלים בנוגע לקשר. עד היום משה חוגג לא נכנס למו"מ ולא ייכנס לכזה, אלא אם יהיה מדובר בסכום אסטרונומי שמיטש גולדהאר יהיה מוכן לשלם

תקציר: הפועל תל אביב - בית"ר ירושלים 0:0/ספורט1

לאחר יומיים של ידיעות, שמועות ורחשים סביב חידוש המו"מ בין בית"ר ירושלים למכבי תל אביב בנוגע לאביאל זרגרי, ולאחר שקיבל מאות הודעות, בעלי בית"ר ירושלים משה חוגג צייץ הערב (שני) כי: "בעוד שכמעט לכל דבר בעולם יש מחיר, כרגע מתנהל מו"מ על שחקן אחד בבית"ר ירושלים, בלם זר".

לפני כמעט חודשיים פרסמנו בוואלה! ספורט על ההתעניינות של מכבי תל אביב בקשר. הצהובים פנו ודיברו על מספר אופציות שכוללות כסף ושחקנים. הסכום אז היה 1.2 מיליון יורו ועלו שמות של שחקנים כמו מתן חוזז ועידו שחר אותם בית"ר תוכל לקבל, אך באף אחד מהמקרים חוגג לא פתח במו"מ והבהיר כמה הוא דורש עבורו, ואחרי הלחץ של הקהל, גם הבהיר שהוא בכל מקרה לא למכירה.

נכון להיום המצב הוא בדיוק אותו דבר, ממכבי תל אביב כל הזמן פונים אל חוגג ורוצים לדון, כל הזמן מדברים על כסף ושחקנים. אם בית"ר תראה רצינות, גם שמו של אילון אלמוג יכול להיכנס למשוואה. אותו אלמוג שרק לפני שנתיים וחצי חוגג סגר את רכישת מחצית מכרטיסו ב-1.5 מיליון יורו, אך העסקה נפלה על ענייני מיסוי. כרגע, והדגש הוא תמיד על כרגע, בית"ר לא שם. חשוב לציין כי מבחינת ארווין קומאן זרגרי הוא השחקן החשוב ביותר במרכז השדה ועזיבה שלו יכולה לפרק את הקישור, שגם כך הצוות מחפש לחזק אותו בעוד שחקן דומיננטי וגם את זה חוגג לוקח בחשבון.

אביאל זרגרי שחקן בית"ר ירושלים מאוכזב. דני מרון
"כמעט לכל דבר בעולם יש מחיר". זרגרי/דני מרון

בציוץ הערב חוגג מבהיר כי "כמעט לכל דבר בעולם יש מחיר". כמה שזה כואב לאוהדי בית"ר, זה טבעו של עולם. אי אפשר לדעת לאן תתפתח הקריירה של זרגרי ולעיתים עסקה כזאת יכולה להתברר כמשהו שהרים מקצועית את הקבוצה והמועדון. יש מספרים בהם חוגג היה מוכן למכור את זרגרי, אך אין סיכוי שמכבי תל אביב תשלם אותם. זרגרי בן 18 וחוגג יודע שתהיה לו דרישה גבוהה אצל הגדולות בישראל גם בעוד שנה או שנתיים. האופציה של חו"ל תמיד על הפרק ויש התעניינות, במיוחד לאור העובדה שזרגרי כבר חלק מסגל הנבחרת ובבית"ר יודעים שהיהלום שווה הרבה מאוד.

נכון להיום, המטרה של חוגג היא למכור את זרגרי בעתיד לחו"ל ולא לארץ. הוא מבין את המשמעויות ומאמין שיוכל לקבל עליו סכום גבוה בעתיד מחו"ל ולהשאיר לעצמו אחוזים בכרטיס. חוגג מכר את עלי מוחמד בגיל 26 למכבי חיפה ב.1.4 מיליון יורו, אז שחקן נבחרת ישראל בן 18 שווה מבחינתו יותר מכפול. מכבי תל אביב לא תשלם על זרגרי סכום של 4-3 מיליון יורו בשלב הזה (אלא אם גולדהאר יחליט שהוא לא רואה בעיניים) ולכן לחוגג לא שווה להיכנס למו"מ, במיוחד שהוא מבין את המשמעויות גם מבחינת האוהדים. מה עוד שזרגרי משחק בשכר חייל וכל שחקן רכש משמעותי במקומו יעלה לבית"ר לפחות חצי מיליון יורו ברוטו.

חשוב לזכור שזרגרי סיפק אמנם עונה טובה וערך הופעת בכורה בנבחרת, אך הוא עדיין לא שחקן שיכול לקחת קבוצה על הגב ודרך ארוכה לפניו. למכבי תל אביב יש בתפקיד שלו שחקנים כמו דן גלזר ועידו שחר שמתפתח, וגם אם יש רצון של מי מאנשי המקצוע לראות את זרגרי בקרית שלום, לראות את מיטש גולדהאר משתגע בסכומים שהוא מוכן לשלם עליו ומגיש הצעה אסטרונומית זה משהו שלא סביר שיקרה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully