וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכות, חניקות ותקיפה: אחרי פיצוץ המשחק, חילופי האשמות קשים בין מארסיי לניס

עודכן לאחרונה: 23.8.2021 / 9:13

צרפת סוערת בעקבות האירועים האלימים. נשיא ניס: "שחקני מארסיי הציתו את המהומה". לונגוריה: "זה צריך להוות תקדים". שתי הקבוצות טוענות: היכו אותנו

ליאונל מסי שחקן פריז סן ז'רמן נפגש עם סרחיו ראמוס/מתוך האינסטגרם של פריז סן ז'רמן

הכדורגל הצרפתי סוער אחרי פיצוץ המשחק אמש (ראשון) בין ניס למארסיי במסגרת המחזור השני. כזכור, אוהדי הקבוצה הביתית השליכו בקבוקים למגרש ואחד מהם פגע בשחקן מארסיי, דימיטרי פאייה. הקשר לא נשאר חייב וזרק אותו בחזרה ליציע ובשלב הזה המצב יצא משליטה.

אוהדים של ניס פרצו לכר הדשא וניסו לתקוף את שחקני היריבה, שהשיבו מלחמה שערה. מאמן מארסיי חורחה סמפאולי תקף אוהד, חפצים הושלכו לכל עבר ואחרי שהמהומה נרגעה, שחקני האורחת סירבו לחזור לשחק. נשיא מארסיי, פאבלו לונגוריה, צעק במנהרת השחקנים: "לא נחזור לשחק! לא נחזור!" ועל פי דיווחים, אנשי המועדון התקשו להרגיע את המאמן סמפאולי.

שער לאקיפ אחרי המהומה במשחק של ניס נגד מארסיי. לאקיפ, צילום מסך
"בלתי מתקבל על הדעת". שער ל'אקיפ/צילום מסך, לאקיפ

"בלתי מתקבל על הדעת", קראה הכותרת הראשית בל'אקיפ ולונגוריה, אמר: "מנהלת הליגה קבעה שצריך לחזור לשחק, אבל אנחנו החלטנו לשמור על ביטחון השחקנים. הותקפנו ולא היו ערובות לביטחוננו. מה שקרה היום בלתי מתקבל על הדעת. זה חייב להיות תקדים לפני מקרים דומים".

בעונה שעברה שחקן מארסיי, ולנטן רונז'ייה, נפגע מבקבוק שנזרק לעברו מהיציע של אוהדי מונפלייה, אבל אחרי הפסקה בתת כ-10 דקות, המשחק חודש. אמש במועדון הזכירו את אותו מקרה שוב ושוב והסבירו: אז הבלגנו, הפעם לא.

נשיא ניס, ז'אן פייר ריבר, ביקר את ההחלטה של מארסיי: "מאכזב אותי שהמשחק הסתיים כך. כולם ראו מה קרה, אנחנו לא יכולים להכחיש שנזרקו בקבוקים, אבל מה שהצית את האירוע היה שני שחקני מארסיי שהשליכו בקבוקים בחזרה ליציע. אני חושב שהמאבטחים של מארסיי לא צריכים להגיע לדשא ולפגוע בשחקנים שלנו. דיברתי עם האוהדים שלנו והם הבטיחו לי שהם יאפשרו למשחק להסתיים, אבל מארסיי הסתתרה מאחורי המקרה במונפלייה".

עוד בוואלה!

טירוף בצרפת: אוהדי ניס פרצו למגרש כדי לתקוף את שחקני מארסיי, המשחק הופסק

לכתבה המלאה

שתי הקבוצות כאמור טוענות שהשחקנים שלהן הותקפו. לטענת ניס, אנשי אבטחה של מארסיי התנפלו על ז'אן קלייר טודיבו ועל ג'טין קלויברט במהלך המהומה, בעוד שחקנים של מארסיי פרסמו תמונות שלהם עם סימני חניקה, וסימנים אדומים של מכות שספגו בצוואר ובגב.

כמו כן, במארסיי יודעים שלפחות על פי החוקה היבשה, היא צפויה לספוג הפסד טכני 3:0, לאור העובדה שאחרי שהמהומה שככה השופט הורה על חידוש המשחק, אבל מארסיי סירבה לחזור לכר הדשא, למרות ניסיונות השכנוע. במארסיי הבהירו שיערערו על ההחלטה הזאת אם אכן תתקבל. גם סמפאולי ועוזרו צפויים לספוג עונש, על רקע תיעוד שלהם משתוללים ומתעמתים בצורה אגרסיבית עם אוהדים של ניס.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully