וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אליפות העולם בדגם פויל: שחר רשף סיימה תחרות מרשימה במקום החמישי

22.8.2021 / 18:09

הגולשת בת ה-16 כבר שייכת לטופ העולמי בדגם החדש: "שמחה להיות אלופת העולם עד גיל 21". שרון קנטור סיימה תשיעית, תום ראובני עשירי

יונתן קפיטולניק לאחר זכייתו במדליית זהב באליפות העולם עד גיל 20/איגוד האתלטיקה

שחר רשף רשמה היום (ראשון) הישג מרשים כבר בתחילת הקריירה שלה, כשסיימה במקום החמישי את אליפות העולם הראשונה בדגם פויל החדש, שנערכה בשוויץ. רשף, רק בת 16, העפילה אוטומטית לחצי גמר שיוט המדליות והייתה צעירות המתחרות בו.

חצי הגמר התחיל עם פסילה של שתי מתחרות והשאיר את רשף להתמודד מול שלוש גולשות נוספות על שני הכרטיסים לגמר. במחצית השיוט התמקמה רשף במקום השני, אך טעות בפניה אל המצוף אפשרה למתחרה הבריטית לעקוף אותה ומנעה ממנה את הכרטיס לגמר. "היה שבוע קשה עם המון עליות וירידות", סיכמה רשף. "בסופו של דבר אני שמחה על המקום החמישי, ויש לי עוד זמן להתאמן ולהשתפר בדגם הפויל עד פריז. אני כמובן גם שמחה להיות אלופת העולם עד גיל 21" (בתחרות מוענקות מדליות בנפרד לקטגוריית U21).

הגולשת שחר רשף. איגוד השייט בישראל, אתר רשמי
יש עתיד. שחר רשף/אתר רשמי, איגוד השייט בישראל

גם הנציגה הישראלית השנייה בשיוט המדליות, שרון קנטור, יכולה לסכם תחרות מוצלחת, עם הישג שיא אישי יפה - מקום תשיעי בעולם. קנטור סיימה חמישית ברבע גמר שיוט המדליות, מרחק מקום אחד מעלייה לחצי הגמר (רק ארבע הראשונות עולות מרבע הגמר לחצי).

עוד בוואלה!

מדליית זהב ליונתן קפיטולניק באליפות העולם באתלטיקה לנוער

לכתבה המלאה
הגולש תום ראובני. איגוד השייט בישראל, אתר רשמי
התאמן על הדגם החדש רק חודש. תום ראובני/אתר רשמי, איגוד השייט בישראל

אצל הגברים, תום ראובני סיים את שיוט רבע הגמר במקום השישי ואת האליפות כולה במקום עשירי. ראובני המשיך את האימונים על דגם ה-RSX שיצא ממעגל התחרויות עד האולימפיאדה כדי לתמוך, יחד עם שאר הנבחרת, ביואב כהן, הנציג הישראלי לטוקיו. ראובני היה שמח מאוד בסיום השיוט: "אני מתאמן על הדגם באופן סדיר רק חודש וממש לא ציפיתי להיות בטופ 10 בעולם כל כך מהר. לפתוח את הקמפיין ככה זה מעולה וההישגים האמיתיים יגיעו בקרוב".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully