וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בלם נפטצ'י באקו: "בכל משחק אנחנו מבצעים טעויות שעולות ביוקר"

באלופת אזרבייג'אן עדיין מעכלים את איבוד היתרון נגד מכבי חיפה ומבינים לקראת הגומלין: "זה הולך להיות מאוד מאוד קשה"

תקציר: נפטצ'י באקו - מכבי חיפה 3:3/ספורט1

בנפטצ'י באקו עדיין מעכלים את איבוד היתרון המבטיח נגד מכבי חיפה בפלייאוף של הקונפרנס ליג ומבינים שאחרי 3:3 באזרבייג'אן, הסיכויים לנצח בישראל נמוכים מאוד. נפטצ'י חזרה מפיגור 1:0 ל-1:3 על האלופה הישראלית, אבל נותרה ב-10 שחקנים וספגה שני שערים מאוחרים מרגלי צ'ארון שרי.

הבלם הסרבי וויסלב סטנקוביץ' אמר אמש (שבת): "חזרנו מפיגור ושיחקנו טוב מאוד במשך 20-30 דקות במחצית השנייה. במצב של 1:3 הייתי בטוח שננצח, אבל איבדנו ריכוז. יש לנו שחקנים צעירים ובשביל משחקים כאלה צריך ניסיון. כל כך חבל שזה מה שקרה".

הבלם בן ה-33 הוסיף: "ברור שההרחקה של איסמעיל זולפוגרלי פגעה בנו, אבל אי אפשר להאשים אותו. הוא בחור צעיר (20) שעדיין צובר ניסיון וצריך לתמוך בו. אני לא יודע אם זו הסיבה לאיבוד היתרון, יכול להיות שגם אם היינו נשארים ב-11 שחקנים, היינו מאבדים ריכוז וסופגים בכל זאת. מצד שני אולי היינו כובשים עוד שערים. אי אפשר לדעת".

שחקן מכבי חיפה עומר אצילי. אתר מכבי חיפה, אתר רשמי
חוסר הניסיון פגע בנפטצ'י?/אתר רשמי, אתר מכבי חיפה

סטנקוביץ' נשאל בנוגע לטעויות התכופות בחולייה האחורית והשיב: "אני מסכים, ההגנה שלנו מבצעת בכל משחק טעויות שעולות לנו ביוקר וזה משהו שצריך לתקן. אבל אני חוזר ואומר, יש לנו כאן הרבה שחקנים צעירים וחסרי ניסיון וכולם צריכים להיות סבלניים. בנוסף, הגנה היא עניין קבוצתי, כולם צריכים להשתתף במאמץ הזה, מהחלוץ והקשרים ועד השוער.

על הגומלין אמר הבלם: "יהיה קשה מאוד. מכבי חיפה קבוצה טובה מאוד עם שחקנים מצוינים. הקפטן שלה, צ'ארון שרי, שיחק 2-3 שנים באנגליה. זו קבוצה שמשחקת אפילו טוב יותר במשחקי הבית שלה וזוכה לתמיכה גדולה מהאוהדים. המשחק הולך להיות מאוד מאוד קשה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully