וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צרפת: לאנס ניצחה 0:2 בחוץ את מונאקו, גם ליל עדיין ללא ניצחון

גנאגו (51) ובאנזה (95) העניקו לאורחת ניצחון ראשון העונה, קובאץ' ושחקניו עם רצף של שלושה הפסדים בכל המסגרות. סנט אטיין - ליל 1:1

ליאונל מסי שחקן פריז סן ז'רמן נפגש עם סרחיו ראמוס/מתוך האינסטגרם של פריז סן ז'רמן

אחרי ה-2:4 של פריז סן ז'רמן במגרשה של ברסט בשישי, המחזור השלישי בליגה הצרפתית נמשך הערב (שבת) עם מונאקו המאכזבת, שהפעם הפסידה 2:0 בבית ללאנס. בהמשך האלופה ליל הסתפקה ב-1:1 אצל סנט אטיין.

איגנסיוס גנאגו שחקן לאנס חוגג שער מול מונאקו. רויטרס
לאנס אוהבת את סטאד לואי השני. איגנסיוס גנאגו חוגג/רויטרס

מונאקו - לאנס 2:0

הניסיון לשלב בין אירופה לליגה גובה מחיר כבד ממונאקו, שהפסידה בבית לשחטאר דונייצק במשחק הראשון בפלייאוף ליגת האלופות ובליגה השיגה עד כה נקודה אחת מתוך תשע. ניקו קובאץ' המשיך ברוטציה הנדרשת לאור עומס המשחקים, רק שהפעם פתח עם הקפטן וויסאם בן ידר ששוב לא תרם יותר מדי. לאנס הגיעה עם כמה מאות מאוהדיה שעשו דרך ארוכה של 1,161 ק"מ (מעל 10 שעות נסיעה) והשיגה עוד ניצחון בסטאד לואי השני, כמו בעונה שעברה.

איגנסיוס גנאגו פרץ מצד ימין וראה את הבעיטה שלו נהדפת רע על ידי אלכסנדר נובל ומתגלגלת פנימה בדקה ה-51. שייק דוקורה השאיר את לאנס ב-10 שחקנים בדקה ה-61, אבל מונאקו לא ידעה לנצל את זה, איבדה את אלכסנדר גולובין באדום ישיר (86) ועמוק בתוספת הזמן ספגה את השני במתפרצת שהוביל הרכש הפולני פז'מיסלב פרנקובסקי ואותה סיים המחליף סימון באנזה, שכבש גם ב-0:3 בעונה שעברה. המארחת רשמה הפסד שלישי תוך שמונה ימים בכל המסגרות, לאנס עם ניצחון בכורה אחרי שתי תוצאות תיקו.

עוד בוואלה!

אמבפה כבש, פ.ס.ז' גברה 2:4 על ברסט ללא מסי וניימאר

לכתבה המלאה
אוהדי לאנס. רויטרס
נסעו יותר מ-10 שעות. אוהדי לאנס/רויטרס
שחקן העבר תיירי הנרי משמש כפרשן במשחק של מונאקו. רויטרס
בא לפרשן את הקבוצה בה כיכב כשחקן ופחות הצליח כמאמן. תיירי הנרי/רויטרס

סנט אטיין - ליל 1:1

האלופה ליל ממשיכה לגמגם והיא עדיין ללא ניצחון אחרי שלושה משחקים. בוראק יילמאז דווקא העלה את הקבוצה מצפון צרפת ל-0:1 בדקה ה-38, אבל סאידו סו איזן בדקה ה-85 וקבע חלוקת נקודות. הירוקים עם תיקו שלישי משלושה משחקים.

המחזור בצרפת יימשך מחר עם שבעה משחקים, כשבמוקד הדרבי בין ניס למארסיי. קלרמון תתארח אצל ליון ותנסה להפתיע שוב ולשמור על מאזן מושלם.

שאר משחקי יום ראשון:

בורדו - אנז'ה
מץ - ריימס
מונפלייה - לוריין
שטרסבורג - טרואה
ראן - נאנט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully