וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צפו: ערן זהבי שב לכבוש, פ.ס.וו עם ניצחון קליל בהולנד

הישראלי שבר בצורת של 444 דקות עם שער יפה (21) בדרך ל-1:4 של קבוצתו על קאמבור. בנוסף, יכול היה זהבי להשלים צמד לאחר מהלך נהדר (37) וגם סחט הצלה מהשוער (14), לפני שהוחלף במחצית. פרופר (18), מדואקה (48) ובוסקלי (90+4) הוסיפו, אלכס בנגורה צימק לאורחת (66)

תקציר 1:4 של פ.ס.וו איינדהובן על קאמבור עם שער של ערן זהבי/ספורט 1

פ.ס.וו איינדהובן לא התקשתה הערב (שבת) לנצח 1:4 את קאמבור במסגרת המחזור השני בליגה ההולנדית, כאשר ערן זהבי הצליח סוף סוף לשבור בצורת של שישה משחקים ללא שער. רגע לפני הגומלין הביתי מול בנפיקה והניסיון להשיג את הכרטיס לשלב הבתים של ליגת האלופות, צברה המארחת את הביטחון שהיא צריכה לאחר שספגה את הפסדה הראשון העונה בכל המסגרות בחמישי האחרון.

זהבי, שכאמור לא הצליח למצוא את הרשת בששת המשחקים האחרונים של קבוצתו הצליח לעשות זאת בתום 444 דקות עקרות, כאשר כבש את השער השני של קבוצתו לאחר מהלך נפלא, שכלל צירוף מסירות עם ברומה - שהחזיר לו עם העקב. את השער הראשון לזכות איינדהובן כבש דייבי פרופר (18), נוני מדואקה הוסיף את השלישי (48) כאשר אוליבייה בוסקלי חתם את תוצאת המשחק בתוספת הזמן עם שער אדיר בבעיטה ממרחק. אלכס בנגורה רק צימק עבור האורחת החביבה (66).

שחקן פ.ס.וו איינדהובן ערן זהבי עם מאורו ג'וניור. ANP Sport, GettyImages
שבר בצורת. זהבי חוגג/GettyImages, ANP Sport

בנוסף לשער שכבש, גילה זהבי יכולת מצוינת במהלך 45 הדקות הראשונות, לפני שהוחלף בפתיחת המחצית השנייה כדי לשמור כוחות לקראת המשחק מול בנפיקה. הישראלי מצא כבר בדקה השנייה את מאורו ג'וניור ברחבה במסירה נהדרת, אך הברזילאי החמיץ.

זהבי גם היה יכול לכבוש עוד שני שערים לפחות כאשר סחט הצלה מהשוער בבעיטה חופשית (14) ובדקה ה-37 החמיץ כאשר הוא לבדו מול שוער קמבור, לאחר עוד צירוף מסירות נהדר עם ברומה.

עוד בוואלה!

המקום של ערן זהבי בסכנה? לוק דה יונג מתקרב לפ.ס.וו איינדהובן

לכתבה המלאה
שחקן פ.ס.וו איינדהובן ערן זהבי. Soccrates Images, GettyImages
יכול היה אף לכבוש יותר. זהבי/GettyImages, Soccrates Images

מהלך המשחק

דקה 2: ערן זהבי מצא בכדור מצוין את מאורו ג'וניור ברחבה, אך הברזילאי נבלם אצל שוער האורחת ופספס את ההזדמנות הגדולה הראשונה במשחק.

דקה 10: ארמנדו אוביספו עלה לכדור קרן, אך לא פגש בו היטב והנגיחה שלו עלתה מעל המסגרת.

דקה 14: ערן זהבי ניגש לביצוע בעיטה חופשית לאחר עבירה על קודי גאקפו, וסחט הצלה משוער קמבור סוני סטיבנס.

דקה 18: גול! פ.ס.וו עולה ל-0:1: קודי גאקפו הרים כדור קרן מצד ימין, דייבי פרופר עלה היטב ונגח אותו פנימה.

דקה 21: גול! פ.ס.וו עולה ל-0:2: ערן זהבי התקדם עם הכדור, מסר לברומה, קיבל ממנו בחזרה עם העקב ובעט בצורה נפלאה מחוץ לרחבה היישר לפינה השמאלית.

דקה 37: ערן זהבי שוב החליף מסירות עם ברומה ועמד לבדו מול סטיבנס, אך הפעם הישראלי לא הצליח למצוא את המסגרת ורשם החמצה גדולה.

דקה 46: ביתרון 0:2, ומספר ימים לפני משחק הגומלין החשוב בליגת האלופות מול בנפיקה, ערן זהבי הוחלף לאחר מחצית אחת בידי יורבה ורטאסן.

דקה 48: גול! פ.ס.וו עולה ל-0:3: נוני מדואקה המחליף כבש את השלישי של המארחת, שתי דקות בלבד לאחר שנכנס.

דקה 66: גול! קאמבור מצמקת ל-3:1: אלכס בנגורה קיבל כדור ברחבה ומצא את הפינה הקרובה של דרומל.

דקה 90+4: גול! פ.ס.וו עולה ל-1:4: הכדור נהדף לעברו של אוליבייה בוסקלי, שעצר את הכדור וממרחק של יותר מ-20 מטר בעט כדור אדיר אותו הצליח סטיבנס רק ללטף, אך לא למנוע ממנו מלהיכנס.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully