וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דני אבדיה עומד להתייבש על הספסל? כתב וושינגטון טוען: "זו האפשרות ההגיונית"

כתב "האתלטיק" משוכנע שהישראלי יהיה הנפגע העיקרי מהעומס במצבת הפורוורדים של הוויזארדס: "במצב הנוכחי, טרייד זועק לשמיים". הפרשן ג'ון הולינג'ר מוצא סיבה לאופטימיות: "הוא יכול להיות המרוויח העיקרי מהעזיבה של ווסטברוק"

עומרי כספי מודיע על פרישה מכדורסל/צילום: יותם רונן, עריכת וידאו: עמית שמחה

איך תיראה העונה השנייה של דני אבדיה ב-NBA? מצד אחד, עם מאמן חדש ובהיעדרו של מוביל כדור דומיננטי כמו ראסל ווסטברוק, אמור להיפתח חלון הזדמנויות חדש עבור הישראלי הצעיר. מצד שני, עומס הפורוורדים בסגל עלול לקצץ את הדקות שלו בצורה משמעותית.

הג'נרל מנג'ר טומי שפרד כבר רמז על האפשרות שאבדיה יירד לספסל בעונה הקרובה, ובארצות הברית משוכנעים שאת עמדת הסמול פורוורד הפותח יאייש בעונה הבאה קנטביוס קולדוול פופ, שאמור להתאים לצד הגארדים המובילים בראדלי ביל וספנסר דינווידי. בעמדת הפאוור פורוורד הפותח צפויה תחרות בין קייל קוזמה לרוי האצ'ימורה.

"יש להם כל כך הרבה פורוורדים, ובהנחה שכולם בריאים וכשירים, בכל רגע נתון אחד השחקנים עלול להתייבש על הספסל", אמר אתמול כתב הוויזארדס פרד כץ ("האתלטיק") כשהתבקש לנתח את הסיטואציה, והסביר למה אבדיה הוא "החשוד המיידי". "אבדיה עלול ליפול בין הכיסאות, זה התרחיש הכי הגיוני. גם הסיכויים של הרוקי קורי קיספרט לקבל דקות משמעותיות נראים אפסיים. הסגל קצת לא מאוזן במובן הזה. יש יותר מדי שחקנים על אותן עמדות. אלו לא בעיות שוושינגטון רגילה להתמודד איתן, אבל זה מצב נתון. לא ברור איך זה יתפתח".

דני אבדיה, וושינגטון וויזארדס. Will Newton, GettyImages
נקודת פתיחה בעייתית. אבדיה/GettyImages, Will Newton

לטענתו של כץ, מצבת הפורוורדים של הקבוצה "זועקת לשמיים שצריך לעשות טרייד. יכול להיות שוושינגטון עדיין מתכננת להחליף את אחד הפורוורדים שלה בגארד נוסף באמצעות טרייד. זה נשמע הגיוני".

פרשן "האתלטיק" ג'ון הולינג'ר כתב אמש ש"אבדיה היה שחקן חמישייה בעונה שעברה יותר בגלל מחסור באלטרנטיבות ותקווה. הרמה שלו הייתה מתחת לממוצע ב-NBA. אני חושב שמבחינה ריאלית, רוטציית הפורוורדים של הוויזארדס תכלול את קוזמה, האצ'ימורה ודאוויס ברטאנס. כל דבר שוושינגטון תקבל מאבדיה יהיה לא יותר מבונוס. בתחילת העונה, הוא יתקשה לקבל דקות משמעותיות. בהמשך כשיהיה עומס ופציעות, הוא ישחק יותר".

יחד עם זאת, הולינג'ר מוצא גם מקום לאופטימיות לקראת העונה של אבדיה. "הוא אמנם התקשה התקפית בעונה שעברה, אבל עשוי להיות המרוויח הכי גדול מהמעבר של ווסטברוק ומלעלות מהספסל. אלו שני דברים שיאפשרו לו לנצל טוב יותר את האיכויות שלו עם הכדור ולהישען פחות על הקליעה הבעייתית שלו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully