וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טומי שפרד: "טוב שדני אבדיה לא הצטרף לליגת הקיץ"

המנהל המקצועי של וושינגטון וויזארדס הסביר כי העובדה שהישראלי נשאר בוושינגטון היא חלק מתהליך ההחלמה שלו. בנוסף התייחס גם לווסטברוק וביל

כאשר הדראפט והימים הראשונים של שוק השחקנים החופשיים כבר מאחורינו, ההכנות לעונה החדשה של ה-NBA נמשכות, והמנהל המקצועי של וושינגטון וויזארדס, טומי שפרד, קיים מסיבת עיתונאים בה הוא התייחס לשלל נושאים, ביניהם העזיבה של ראסל ווסטברוק והתפקוד של דני אבדיה בעונתו השנייה בליגה.

בחלקים רבים בעונה שעברה, שני הפורוורדים הפותחים של הוויזארדס היו הרוקי הישראלי ורוי האצ'ימורה, בעונתו השנייה בליגה. כזכור, וושינגטון הייתה מעורבת הקיץ בטרייד של חמש קבוצות בקיץ האחרון, בו ראסל ווסטברוק עבר ללייקרס בעוד הקבוצה מהבירה קיבלה שישה שחקנים. חלק מאותם שחקנים הם פורוורדים, וכאשר שפרד נשאל האם זה ישפיע על מקומם ברוטציה של צמד הצעירים הוא אמר כי הוא לא רואה את תפקודו של האצ'ימורה משתנה, בעוד אבדיה עשוי לרדת לחמישייה השנייה.

ג'נרל מנג'ר וושינגטון וויזארדס טומי שפרד. AP
טומי שפרד/AP

כחלק מתהליך החזרה מפציעה, הוחלט כי אבדיה לא ישתתף בליגת הקיץ. קבוצת הוויזארדס שנשלחה ללאס וגאס נקלעה לבעיות קורונה שהובילו לדחיית המשחק הראשון שלה, ושפרד התייחס לעניין הזה גם בהקשרו של הישראלי: "אבדיה היה אמור להגיע ללאס וגאס, אך בעיות הקורונה שחוותה הקבוצה, טוב שהוא נשאר בוושינגטון".

כידוע, הכותרת הגדולה מבחינת הקיץ של הוויזארדס הייתה העזיבה של ווסטברוק ללייקרס, ושפרד חשף מעט ממה שקרה מאחורי הקלעים: "הייתה לי שיחה מלב אל לב עם ווסטברוק לפני הדראפט. הוא רצה להישאר בוושינגטון, אך האפשרות לשחק בלייקרס הייתה הדבר היחיד שגובר על כך, ובהנהלה היינו מודעים לזה".

הכוכב הגדול של הקבוצה, בראדלי ביל, היה אמור להשתתף באולימפיאדת טוקיו 2020 כחבר בסגל נבחרת ארצות הברית, אך הוא נדבק בקורונה ונאלץ להחמיץ את המשחקים: "הייתי הרוס עבור בראדלי", אמר שפרד, "הוא יהיה בנבחרת האולימפית ב-2024, זה מגיע לו יותר מכל אחד. הוא מגלם את הרוח האולימפית".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully