וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"אם אמבפה לא יאריך חוזה, פ.ס.ז' תשלח אותו ליציע. אין לה שום רחמים"

הסוכן של מרקו וראטי לשעבר שנכווה מפ.ס.ז' מגדיר אותה כ"כלוב של זהב" וטוען שאופ"א מעלימה עין במכוון מהפרות הפייר פליי שלה: "הקטארים מנסים לקנות את מקומם בהיסטוריה, אבל אי אפשר לרכוש את זה בכסף"

ליאונל מסי שחקן פריז סן ז'רמן נפגש עם סרחיו ראמוס/מתוך האינסטגרם של פריז סן ז'רמן

השמועות בנוגע לעתידו של קיליאן אמבפה נמשכות ללא הרף, ויש מי שמשוכנע שזה עוד עלול להתנקם בו. דונאטו די קמפלי, סוכנו של מרקו וראטי, מכיר היטב את המדיניות של פריז סן ז'רמן: כשניסה להעביר את הקשר האיטלקי לברצלונה בעבר, המועדון הצרפתי הערים עליו קשיים שלטענתו, חריגים בכל קנה מידה.

"פ.ס.ז' היא כלוב של זהב. ברגע שאתה מצטרף לקבוצה, קשה מאוד לצאת ממנה. הקטארים נטולי מצפון או רגש. אם תנסה לעזוב, הם לא יבחלו בשום אמצעים כדי להתיש אותך", הוא טוען.

לטענתו, ההתנהלות של פ.ס.ז' סביב וראטי בשנים בהן ניסה להעבירו מהקבוצה הייתה "מחפירה" ו"מבזה", ואופ"א העלימה עין במכוון. "לא חשוב למי פניתי, אף אחד לא עשה כלום. פיפ"א, אופ"א...הכל אותו דבר. בסופו של דבר נגרם לי נזק כלכלי ותדמיתי אדיר".

קיליאן אמבפה, פריז סן ז'רמן. רויטרס
נתקע ב"כלוב של זהב"? אמבפה/רויטרס

די קמפלי מזהיר את אמבפה שמחול השדים סביבו לא תורם למעמדו. כזכור, אמבפה מסיים חוזה בסוף העונה, ולפי דיווחים רוצה לעבור לריאל מדריד מיידית. אם לא יימכר בקיץ הנוכחי, הוא מקווה להצטרף לקבוצה בקיץ הבא, אבל עד אז צפויים לו קשיים רבים, לטענתו של הסוכן. "הם יעשו את מה שעשו לאדריאן ראביו - הוא לא הסכים להאריך חוזה, אז הם העלו אותו ליציע. גם במקרה של אמבפה זה יכול לקרות. לא אכפת להם מהכסף שהם יכולים להרוויח עליו, זה לא מזיז להם".

די קמפלי חתם את דבריו: "פ.ס.ז' עושה טעות גדולה. היא חושבת שהיא יכולה לקנות את מקומה בהיסטוריה, אבל כסף הוא לא חזות הכל, ואי אפשר לשכתב את ההיסטוריה באמצעותו. הקטארים לקחו על עצמם משימה בלתי אפשרית".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully