וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עירוני קרית שמונה - מכבי פתח תקוה: "הפציעה של דור ג'אן - מכה גדולה"

עודכן לאחרונה: 21.8.2021 / 16:45

גיא התייחס לפציעה של החלוץ לפני המשחק על מקומות 11-12 בגביע הטוטו (שבת, 19:00). עמיר נוסבאום: "רוצים לשמור על המומנטום"

תקציר: הפועל ירושלים - מכבי פתח תקוה 0:0/ספורט1

עירוני קרית שמונה ומכבי פתח תקוה יתמודדו מחר (שבת, 19:00) במשחק על מקומות 11-12, במסגרת משחקי הדירוג של גביע הטוטו.

מאמן עירוני קרית שמונה עמיר נוסבאום הבהיר לשחקנים שמדובר בחזרה הגנרלית לקראת הליגה ובהזדמנות טובה להוריד עוד חלודה ולהתחבר. "אחרי הניצחון על סכנין, אנחנו רוצים לשמור על המומנטום", אמר נוסבאום לקראת המשחק. "זה משחק אחרון לפני פתיחת הליגה ותמיד טוב לבוא לליגה בהרגשה טובה". נוסבאום צפוי להמשיך לתת לשחקני הרכש החדשים לשחק כדי שייכנסו לעניינים. "אנחנו קבוצה חדשה מאוד והמטרה היא להתחבר כמה שיותר", אמר אחד השחקנים.

הרכב משוער: זיגוס ברטקוס, יובל לוין, עלא ג'אפר, סטפן אקה, ניר דרורי, נדב נידם, רועי קהת, אובידיו ביק, מוחמד שכר, גיא בן לולו, סטפן מילושביץ'.

גיא לוזון מאמן מכבי פתח תקוה. דני מרון
צריך למצוא פתרונות בחלק הקדמי. לוזון/דני מרון

הפתח תקוואים יגיעו צפונה כשהם עדיין מנסים להתאושש מהבשורה הקשה שקיבלו אמש אנשי הקבוצה, לאחר שהתברר שהחלוץ דור ג'אן סובל מקרע ברצועה הצולבת וצפוי להיעדרות של חצי שנה לפחות.

ג'אן היה אמור להיות אחד העוגנים המרכזיים של המאמן גיא לוזון בחלק הקדמי, שגם כך היה חסר אחרי עזיבתם של ליאל עבדה ותאי בריבו בקיץ. כעת שוב מחפש המאמן שני חלוצים חדשים לאיוש חוליית ההתקפה. מי שאמור להיכלל בסגל הוא לאמק בנדה, שהצטרף השבוע לאימוני הקבוצה. הזר השני, ירוסלב מיכאליק, עדיין לא בכושר משחק ולא יהיה בסגל. הקבוצה הודיעה על החתמתם של ירוסלב מיכאליק, אלסאן דומביה ולאמק בנדה.

"אני מצפה לראות קבוצה טובה יותר מהיכולת שהצגנו במשחק האחרון בירושלים", אמר המאמן לוזון לקראת המשחק. "זו בעצם סוג של חזרה גנרלית, אמנם ללא כל הכלים שיהיו לנו בליגה, אבל סוג של. נרצה לבוא לנצח ולהציג את היכולת הכי טובה שאנחנו יכולים".

על פציעתו של דור ג'אן: "אין ספק שזו מכה כרגע מקצועית קשה מאוד בשבילנו וגם מכה באופן אישי לדור. אני בטוח שדור הוא חזק מנטלית והוא ייצא מזה חזק יותר. נאחל לו שיבריא וכמה שיותר מהר. בפן המקצועי היה לנו ברור שאנחנו צריכים להביא שחקנים לחלק הקדמי, כדי שיביאו את אותה מכסת גולים שהביאו בעונה שעברה ליאל ותאי שעזבו אותנו. דור היה מרכיב משמעותי ותפקיד משמעותי בקטע של הבקעת גולים ולכן הבאנו אותו. כרגע אנחנו במצב שאנחנו בלי חלוץ טבעי בסגל. זה היה אמור להיות דור ועוד זר או ישראלי, כי אנחנו בלי חלוץ טבעי. זה מעמיד אותנו בסיטואציה לא נוחה ולא נעימה לפני תחילת העונה ונצטרך לעשות את האלתורים הנכונים. כל אחד שנמצא בסגל יצטרך לתת אקסטרות, כדי לחפות על החיסרון הזה. נעשה הכל כדי להביא שחקנים ראויים וטובים בכדי שימלאו את החלל שנוצר".

הרכב משוער: אריק ינקו, ינון אליהו, אור בלוריאן, מרכוס דיניז, מוחמד הינדי, איתן אזולאי, ארד בר, ניקו אולסק, אלסאן דומביה, רוי רונן, שלו דניאל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully