וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפורוורד אנדי ואן וליט חתם בבני הרצליה, זופר אבדיה: "הוא מזכיר את טוני קוקוץ'"

19.8.2021 / 12:11

אבדיה ואהרוני צירפו את שחקן נבחרת בלגיה (26, 2.13) בחוזה לעונה עם אופציה, זופר אבדיה: "שחקן צעיר עם סט יכולות מרשים שמזכיר לי קצת את טוני קוקוץ'"

פורוורד נבחרת בלגיה, אנדי ואן וליט (26, 2.13), חתם היום (חמישי) בבני הרצליה לעונה הקרובה עם אופציה של הקבוצה לעונה נוספת.

ואן וליט לקח חלק בשלושה משחקים של "השדים האדומים" במוקדמות יורובאסקט 2022 ובהם העמיד ממוצעים של 7.3 נקודות, ארבעה ריבאונדים וחסימה אחת ב-16 דקות בממוצע למשחק.

ואן וליט הוא בוגר ליגת המכללות האמריקאית, שם שיחק במדי וויסקונסין ו"וויליאמס אנד מארי" (דיוויז'ין 1) כשבעונתו האחרונה בקולג' העמיד ממוצעים של 13.1 נקודות, 8.6 ריבאונדים ו-1.5 אסיסטים. זוהי תהיה עונתו השנייה של ואן וליט באירופה לאחר שבעונה שעברה שיחק בשיאוליאי הליטאית במדיה רשם 11.1 נקודות (39.7% ל-3), 5.8 ריבאונדים ו-2.2 אסיסטים לערב.

המנהל המקצועי, זופי אבדיה: "חיפשנו שחקן שיוכל להשלים לנו קו קדמי מגוון ומוכשר ואני חושב שאנדי עונה בדיוק על ההגדרה הזאת. הוא שחקן צעיר עם סט יכולות מרשים שמזכיר לי קצת את טוני קוקוץ'. זה שחקן שאם ימשיך לעבוד קשה ולהתקדם יוכל למצוא את עצמו תוך כמה שנים ברמות הכי גבוהות באירופה. הוא משתלב טוב מאד עם הסגנון והאופי שאני ואורן רוצים לראות בקבוצה השנה".

מאמן הקבוצה, אורן אהרוני: "אנדי פורוורד צעיר, חכם מאוד, מגוון במשחק שלו שתורם בהרבה אספקטים של המשחק. אנחנו מאמינים בו שיוכל להתקדם לרמות הגבוהות, והוא מתאים למטרות והשאיפות הקבוצתיות שלנו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully