וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פטריק ואן לוון הזהיר את שחקני מכבי תל אביב מירידות בקצב ודרש ריכוז מלא

19.8.2021 / 9:33

מכבי תל אביב השלימה את ההכנות לשחטיור קרגנדי (16:00, ספורט 4), המאמן שם דגשים: "החוזק של הקזחים הוא בפיזיות ובמשמעת". הדילמה: עידו שחר בתור השפן, או שוב ריקן בקישור. השחקנים בונים על דן ביטון: "יהיה לו יותר קל להצליח ולבלוט השנה"

תקציר ניצחונה של מכבי תל אביב 0:1 על ספרטק טרנבה במוקדמות הקונפרנס ליג/ספורט1

מכבי תל אביב השלימה את ההכנות שלה לקראת המשחק היום (חמישי, 16:00, ספורט 4) מול שחטיור קרגנדי במסגרת פלייאוף הקונפרנס ליג. המאמן פטריק ואן לוון שוחח עם השחקנים ואמר בין היתר: "החוזק של היריבה הוא בפיזיות שלה ובמשמעת. אנחנו חייבים להיות מאוד מרוכזים ולא לטעות". ואן לוון העיר לשחקנים על השגיאות במשחק הבית האחרון מול טרנבה לפני שבוע ובעיקר ביקש שלא יהיו ירידות חדות בקצב המשחק ובאינטנסיביות.

על פי האימונים האחרונים ואן לוון שוקל לשלוף שפן בדמות עידו שחר ולהציב אותו לפני שרן ייני ודן גלזר. יחד עם זה יתכן שהמאמן יוותר בסוף על הרעיון וימשיך בקישור עם אבי ריקן. בקבוצה ביקשו מהשחקנים לא לעסוק יותר מדי בנושא המשטח הסינתטי, אבל כיוון שמדובר בסוג דשא שאינו רגיל עבור שחקנים ישראלים, מקווים במועדון שהשחקנים יהיו מאוד מרוכזים ולא יעשו טעויות, בעיקר בחלק האחורי.

דן ביטון שחקן מכבי תל אביב. ברני ארדוב
זאת תהיה השנה שלו? דן ביטון/ברני ארדוב

בתוך כך בקרב השחקנים קיימת שמחה גדולה נוכח החתמת דן ביטון. שחקנים רבים בקבוצה מאוד מאמינים בביטון ומשוכנעים שהוא יכול לתרום הרבה יותר מכפי שתרם בעונה שעברה. "עונה שנייה היא יותר קלה", אמר הבוקר שחקן בקבוצה. "יהיה לדן יותר קל להצליח ולהתבלט בעונה הקרובה. הוא שחקן נהדר".

ביטון עידכן שחקנים בקבוצה שהוא בכושר סביר ביחס למי שלא שיחק עד כה בצורה מסודרת, אבל שיתופו במשחק הגומלין בעוד שבוע מול קרגנדי עדיין תלוי באימונים שלו בשבוע הבא.

בנושא אחר: עמותת "אחים לסמל", המורכבת מאוהדי מכבי תל אביב, גייסה באמצעות קמפיין מימון המונים מעל 200 אלף שקל לטובת חבילות מזון לראש השנה למען אוכלוסיות שידן אינה משגת, בהן חיילים בודדים, ניצולי שואה, קשישים ועוד. בפרויקט לוקחים חלק פעיל גם קרן מכבי ומועדון הכדורגל של מכבי תל אביב, כשגם שחקנים במועדון בהווה ובעבר תרמו את חלקם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully