וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רונאלדו שם סוף לשמועות: "הסיפור שלי בריאל מדריד נכתב"

עודכן לאחרונה: 17.8.2021 / 22:39

לפורטוגלי נמאס מהדיווחים על עתידו והוא הבהיר בפוסט: "זה חסר כבוד כלפיי וכלפי המועדונים. אף אחד לא טרח לברר מה האמת"

נפרדים מכריסטיאנו רונאלדו/שלמה גלפנד

מתחילתו של חלון ההעברות, שמו של כריסטיאנו רונאלדו הופיע בכלי התקשורת באירופה בהקשר של עזיבה אפשרית של יובנטוס, או לשם שינוי הישארות של הפורטוגלי בטורינו. קאמבק למנצ'סטר יונייטד, הצטרפות לפריז סן ז'רמן וגם חזרה לריאל מדריד, כפי שפורסם הבוקר (רביעי) בספרד, כולם היו על הפרק לפי דיווחים כאלה ואחרים. הערב הכוכב החליט לשים קץ לשמועות בפוסט שהעלה לאינסטגרם ובו הבהיר כי אינו מתכוון להגיע לקדנציה שנייה במדי ריאל.

"כל מי שמכיר אותי יודע כמה אני מפוקס בעבודה", כתב הפורטוגלי בחשבון האינסטגרם שלו. "פחות דיבורים ויותר מעשים, זה המוטו שמלווה אותי מתחילת הקריירה. יחד עם זאת, לאור כל מה שנאמר ונכתב לאחרונה, אני חייב להבהיר את עמדתי. מעבר לחוסר הכבוד כלפיי כאדם וכשחקן, קלות הדעת שבה העתיד שלי מסוקר בתקשורת היא חסרת כבוד כלפי כל המועדונים המוזכרים סביב השמועות האלה, כמו גם השחקנים והצוותים שלהם".

הכוכב המשיך: "הסיפור שלי בריאל מדריד נכתב. במילים ובמספרים, בגביעים ובתארים, בכותרות ובשיאים. הוא במוזאון באצטדיון סנטיאגו ברנבאו וגם בזיכרונות של כל אוהדי הקבוצה. ומעבר למה שהשגתי, אני זוכר שבתשע השנים הללו היו לי יחסים של חיבה גדולה וכבוד כלפי הקהל ה'מרנגה', שאני זוכר עד היום ואוקיר לנצח. אני יודע שאני עדיין בלבם של האוהדים האמיתיים של ריאל מדריד, והם בשלי".

לסיום כתב רונאלדו: "כמו בסיפור הטרי הזה בספרד, היו המון חדשות וסיפורים שקשרו אותי למספר מועדונים בכל מיני ליגות שונות, מבלי שאף אחד באמת ניסה לברר מהי האמת. אני שובר שתיקה עכשיו כדי לומר שאני לא יכול להרשות לאנשים לשחק בשם שלי. אני נשאר מפוקס בקריירה ובעבודה, מחויב ומוכן לכל האתגרים שעליי להתמודד איתם. כל השאר? כל השאר זה פשוט דיבורים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully