וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סבוריט זועם על נהלי משרד הבריאות: "מה ההבדל ביני לבין ישראלים?"

17.8.2021 / 12:18

מגן מכבי תל אביב ביקר את מדיניות הקורונה בנוגע לזרים: "לא פגשתי את אשתי חודשיים". הצהובים המריאו לקזחטן לקראת שחטיור קרגנדי (חמישי, 16:00, ספורט 4): "נצטרך להתרגל להפרשי השעות"

תקציר ניצחונה של מכבי תל אביב 0:1 על ספרטק טרנבה במוקדמות הקונפרנס ליג/ספורט1

אנריק סבוריט טוען: בגלל נהלי משרד הבריאות, לא פגשתי את משפחתי למעלה מחודשיים. בפוסט זועם שפרסם היום (שלישי), ביקר המגן הספרדי של מכבי תל אביב את המדיניות המגבילה הגעת הזרים ארצה בשל התפשטות הקורונה. אשתו ובנו של סבוריט שוהים בספרד ולא מורשים להיכנס לישראל בשלב זה, למרות שסבוריט ואשתו התחסנו.

"אנחנו כאן שלוש שנים, ומאושרים מהאופן שבו ישראל קיבלה אותנו. קיבלו את המשפחה שלי ואת אשתי בחום, אבל לצערי לא פגשתי אותה או את בני כבר חודשיים", כתב. "מבחינתי זה עצוב מאוד שהמשפחה שלי נאלצת לטוס למדינה ירוקה למשך שבוע ולשהות בה בבידוד רק כדי שתוכל לטוס לישראל, או שהסבא של בני לא מורשה להיכנס כי הוא לא נחשב לבן משפחה 'ישיר'".

סבוריט טוען שהאפליה זועקת לשמיים. "ישראלים שחוסנו הגיעו לחופשה בספרד וחוזרים לישראל בלי בעיה. הם נדרשים רק לבידוד כשהם מגיעים לישראל. אבל מה ההבדל בין המשפחה שלי לבין ישראלים שהיו בחו"ל כשזה נוגע לקורונה? אם מישהו יוכל לעזור, אהיה אסיר תודה".

מכבי תל אביב המריאה הבוקר (שלישי) לקזחסטן לקראת המשחק הראשון מבין שניים בשלב פלייאוף הקונפרנס ליג מול שחטיור קרגנדי (חמישי, 16:00, ספורט 4). הצהובים המריאו מוקדם כדי להתכונן בין היתר להפרשי השעות ולתנאים החריגים לקראת המשחק, שייערך במגרש עם דשא סינטטי.

"אנחנו לקראת המשחק בקזחסטן, טיסה לקראת משחק לא פשוט בכלל", אמר דן גלזר לקראת ההמראה. "זה אחד משני משחקים חשובים מאוד להמשך ואנחנו מקווים לעשות את העבודה, להביא את ההכרעה הביתה ולהמשיך במסע האירופי".

עוד בוואלה!

סטיפה פריצה לא יוכל לעזור למכבי תל אביב בפלייאוף הקונפרנס ליג

לכתבה המלאה
שחקני מכבי תל אביב דן גלזר, אוסמה חלאיילה. באדיבות מכבי תל אביב, אתר רשמי
משחק בתנאים לא רגילים. גלזר וחלאיילה בנתב"ג/אתר רשמי, באדיבות מכבי תל אביב

על התנאים איתם תצטרך להתמודד הקבוצה בקזחסטן הוסיף: "אנחנו מגיעים למדינה עם הפרשי שעות שגם לזה נצטרך להתרגל, לכן אנחנו טסים הבוקר, נגיע בערב שעון קזחסטן. מחר נעשה אימון טוב מבגרש שלהם, הסינטטי, ונעשה את המיטב כדי להביא את ההכרעה אלינו לבלומפילד. אני בטוח שנעשה את העבודה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully