וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סטיפה פריצה לא יוכל לעזור למכבי תל אביב בפלייאוף הקונפרנס ליג

16.8.2021 / 22:00

החלוץ הקרואטי החדש צפוי לנחות ביומיים הקרובים בישראל, נדרש לבידוד בן שבוע ורק לאחר מכן יוכל להתחיל להתאמן. בקבוצה רוצים להכניסו לכושר משחק בהדרגה וקרוב לוודאי שלא יסכנו אותו גם במחזור הפתיחה בליגה

תקציר ניצחונה של מכבי תל אביב 0:1 על ספרטק טרנבה במוקדמות הקונפרנס ליג/ספורט1

סטיפה פריצה, החלוץ הקרואטי החדש של מכבי תל אביב, צפוי לנחות ביומיים הקרובים בישראל ולא יוכל לעזור לצהובים בצמד משחקי פלייאוף הקונפרנס ליג מול שחטיור קרגנדי מקזחסטן. פריצה נמצא כעת בזאגרב ואמור לטוס מקרואטיה ישירות לישראל ולהיכנס לבידוד בן שבוע, במהלכו לא יוכל לצאת לאימונים.

לפיכך, כאשר תסתיים תקופת הבידוד שלו, הוא יצטרך להיכנס לכושר בצורה הדרגתית וקרוב לוודאי שמכבי תל אביב גם לא תסכן אותו במחזור הפתיחה של ליגת העל. העובדה כי מיד לאחר המחזור הראשון תצא הליגה לפגרת הנבחרות, תאפשר למכבי תל אביב לבנות לו תכנית אימונים כדי להכשירו בהדרגה, כדי שבמהלך חודש ספטמבר כבר יוכל לעזור לקבוצה.

בטרם הסכים להצטרף, פריצה אסף מידע רב על מכבי תל אביב ושוחח עם שחקנים קרואטים ששיחקו בליגת העל כדי לשמוע על הקבוצה אליה הוא מגיע. במועדון טוענים שהוא מאוד רוצה להגיע לישראל ולהצטרף במהרה לחבריו החדשים.

סטיפה פריצה במדי ווטפורד. Marc Atkins, GettyImages
בדק על מכבי תל אביב לפני שהסכים להגיע. סטיפה פריצה/GettyImages, Marc Atkins

מחר בבוקר תערוך מכבי תל אביב אימון בשעה מוקדמת כדי שתוכל להגיע לטיסה לקזחסטן בשעה 12:00 בצהריים. המשחק ביום חמישי (16:00, ספורט4) ייערך באצטדיון של אסטנה, אותו הצהובים מכירים היטב אחרי שהובסו במגרש הסינטטי שם 4:0 בשנת 2017. בקבוצה מקווים לתוצאה אחרת הפעם מול קרגנדי.

עדן שמיר נרשם לאירופה ויוכל לקחת חלק במשחק. כל השחקנים עברו בדיקות קורונה וקיבלו תוצאות שליליות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully