וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

החלוץ הקרואטי סטיפה פריצה עבר מווטפורד למכבי תל אביב

עודכן לאחרונה: 14.8.2021 / 20:00

הקרואטי בן ה-26 שנרכש על ידי צ'לסי בגיל 17 וכבש בעונה שעברה שער בודד ב-16 הופעות בווטפורד, יאייש את המשבצת שהותיר אלכסנדר פשיץ' ויהפוך לרכש הזר הראשון של הצהובים בקיץ. ינחת בישראל בימים הקרובים ויחתום לעונה אחת עם אופציה לעונה נוספת

תקציר ניצחונה של מכבי תל אביב 0:1 על ספרטק טרנבה במוקדמות הקונפרנס ליג/ספורט1

חלוץ זר חדש למכבי תל אביב, עם שם שמעלה זכרונות נוסטלגיים: סטיפה פריצה עבר היום (שבת) מווטפורד למכבי תל אביב, ויחתום בשורות הצהובים לעונה עם אופציה לעונה נוספת. החלוץ הקרואטי (26) ינחת בישראל בימים הקרובים כדי לחתום על החוזה.

סטיפה פריצה במדי ווטפורד. Marc Atkins, GettyImages
עם פריצה אחד כבר הלך להם לא רע. סטיפה פריצה/GettyImages, Marc Atkins

פריצה נחשב לכישרון גדול בצעירותו. הוא נרכש מזאדאר על ידי צ'לסי כשהיה בן 17 תמורת 2.5 מיליון יורו עם חוזה לארבע שנים, ומיד הושאל לנאק ברדה ההולנדית, במדיה כבש 9 שערים ב-35 הופעות לאורך שנתיים, כולל צמד מול אייאקס. ב-2015/16 הושאל לאודינזה עם אופציית רכישה, שאותה הקבוצה האיטלקית מימשה בסוף העונה. בין השנים 2016-2020 ערך פריצה 49 הופעות ליגה באודינזה וכבש שבעה שערים, אחד מהם במבצע יחיד מרשים מול יובנטוס, אחרי שהיתל בג'ורג'יו קייליני. אבל בין לבין, הוא בילה בעיקר בהשאלות: תחילה לתקופה קצרה בפרוזינונה, אחר כך לקסימפאשה הטורקית (שני שערים ב-12 הופעות) ולאחר מכן למוסקרון הבלגית (7 שערים ב-15 הופעות). בספטמבר 2020 נרכש על ידי ווטפורד מליגת המשנה באנגליה וחתם לשנתיים, אבל לא השתלב וב-16 הופעות כבש שער אחד בלבד. פריצה עבר גם בנבחרות הצעירות של קרואטיה. בשנת 2013 היה השחקן הצעיר ביותר בסגל של הנבחרת במונדיאל עד גיל 20.

פריצה ייכנס לנעליים שהותיר אלכסנדר פשיץ' שעזב בשלהי העונה שעברה בעיצומה של מבצע "שומר החומות". הוא יהפוך לרכש הזר הראשון של הצהובים הקיץ.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully