וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

התקדים הבעייתי ישוחזר? "דני אבדיה עלול להידחק מחוץ לרוטציה בתחילת העונה"

הייבוש של טרוי בראון ג'וניור יחזור על עצמו? בארה"ב טענו: "לוושינגטון יש מה שצריך כדי להכליל אותו בטרייד תמורת כוכב מוכח"

דני אבדיה מדבר על הקשר שלו לראסל ווסטברוק/חשבון הטוויטר של הוויזארדס

דני אבדיה מתכונן לעונה מלאה בסימני שאלה. מצד אחד, הוא צריך להוכיח ששם את הפציעה מאחוריו. מצד שני, עליו לזכות באמון של המאמן החדש ווס אנסלד ג'וניור ולהרוויח את הדקות שלו, על אף ריבוי הפורוורדים בסגל.

הוויזארדס צירפו במהלך הקיץ את קייל קוזמה וקנטביוס קולדוול פופ שעלולים לנגוס בדקות של אבדיה בעמדת הסמול פורוורד, השאירו את דאוויס ברטאנס ורוי האצ'ימורה שאף הם מתופקדים בעמדות הפורוורד, ובנוסף בחרו בדראפט בקורי קיספרט שיכול לשחק בעמדות 2 ו-3. המצב החדש מעמיד כאמור אתגרים גדולים בפני אבדיה, ובתקשורת המקומית תוהים כיצד הסיטואציה החדשה תשפיע על מעמדו.

שחקן וושינגטון וויזארדס דני אבדיה. Will Newton, GettyImages
יסתפק בפירורים? אבדיה/GettyImages, Will Newton

"על הנייר, יש סיכון שדני אבדיה יידחק מחוץ לרוטציה בפתיחת העונה", ציינו בבלוג BulletsForever המסקר את הוויזארדס, והביעו חשש מכך שישוחזר התקדים של טרוי בראון ג'וניור, שיובש על הספסל אחרי עונת רוקי לא רעה. "האם וושינגטון תצליח לראות את התמונה הגדולה ותוודא שאבדיה לא יקבל את אותו יחס? זה עדיין נמצא בסימן שאלה".

בנוסף, התייחסו לאפשרות שאבדיה יועבר בטרייד במהלך העונה. "יש לוויזארדס את הגמישות הנדרשת עכשיו. יש לה את העומק והסגל כדי להרכיב חבילה מעניינת שתכלול את דני אבדיה או רוי האצ'ימורה לצד שחקן נוסף ובחירות דראפט, כדי להנחית בקבוצה כוכב מוכח", כתבו. "מצד שני, יש גם את האפשרות שוושינגטון תמשיך עם אותו סגל ותחפש במקביל החתמות צנועות יותר שיחזקו את הקבוצה באופן נקודתי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully