וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברצלונה במצב של הכרזה על פשיטת רגל: "ייקח יותר משנתיים להתאושש"

בזמן שלאפורטה וברתומאו ממשיכים להתנגח, הגירעון תופח. המועמד לנשיאות לשעבר חושף: כל ההבטחות על חוזה למסי היו שקריות

ליאונל מסי שחקן פריז סן ז'רמן נפגש עם סרחיו ראמוס/מתוך האינסטגרם של פריז סן ז'רמן

הסערה בברצלונה נמשכת, ובימים שאחרי עזיבת ליאו מסי, הנשיא המכהן ז'ואן לאפורטה והנשיא לשעבר ז'וספ מריה ברתומאו ממשיכים להתנגח ולהאשים אחד את השני במצב הכלכלי הקשה של המועדון. לפי הערכות, הגירעון של ברצלונה עומד על למעלה ממיליארד יורו, ובקבוצה מבינים שייקח זמן רב לשקם את המועדון מההריסות.

לפי "אונדה סרו", ברצלונה לא תוכל להחזיר את החובות בשנה הקרובה גם בתחזית אופטימית של רווחים מקסימליים. הכתב אלפרד מרטינס טוען ש"אם הקבוצה הייתה חברה פרטית, היא הייתה צריכה להכריז על פשיטת רגל".

נשיא ברצלונה, ז'ואן לאפורטה. רויטרס
כל ההבטחות על מסי היו שקר? לאפורטה/רויטרס

גם המועמד לנשיאות לשעבר טוני פריישה מודה שהמצב קשה, וטוען: יידרשו שלוש שנים לכל הפחות כדי לאזן את הקבוצה מבחינה תקציבית. "ההערכות שברצלונה תשתקם תוך שנתיים אופטימיות מדי. הקבוצה במצב קשה מאוד, והיא תצטרך להתנהל בזהירות ובחכמה כדי להתאושש", אמר הלילה לתחנת הרדיו "קופה". לטענתו של פריישה, ההבטחות שלאפורטה פיזר בנוגע להארכת חוזהו של מסי במשך שבועות ארוכים, היו "תמוהות ומשונות".

"כשבחנתי את ספרי החשבונות של המועדון מהקרוב, הבנתי כמה המצב מסובך. לכן הופתעתי כשברצלונה הייתה בשיחות בלתי פוסקות עם מינו ראיולה על כל מיני שחקנים, והמשיכה לדבר על ההישארות של מסי כעל אפשרות ריאלית", אמר. "אני ידעתי שאין אפשרות להשאיר את מסי, שזה יהיה קשה עד בלתי אפשרי, ולכן בקמפיין שלי לא הצהרתי על כוונתי להחתים אותו על חוזה חדש".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully